• Haaii!
    Heb gewoon een vraagje. Hoeveel keer heb je al van Tokio Hotel gedroomt? Als je er al van gedroomt hebt en je wil die droom delen mag datier altijd :D. Hier komen die van mij =D.

    - M'n oma moet soms gaan opletten op dieren van hun vrienden aan zee in Westende. Wel, daar waren ze nieuwe huizen aan het bouwen en daarrond gin mijn droom. Het zat namelijk zo : Bill en Tom wouden en nieuw huis gaan kopen maar liefst al directe buur. En ze kochten de 2 nieuwe huizen aan zee. Als alles er was ingezet kwamen ik, m'n zus, m'n hondje, oma en mama voorbijgelopen. Ik keek niet eens op want dacht dat het gewone mensen waren maar niet dus. Opeenshoorde ik mijn naam uit een -raar maar waar- jongensmond komen. Ik keek om en zag daar Bill en Tom staan. Ik dacht van "What the fuck? Hoe kennen hun mijn naam?" Bill zag me net denken en zei : "We hebbn camera's in je huis geplaats. Niet in de badkamer enzoo natuurlijk maar het mogt van je ouders. W wisten dat je zo'n grote fan van ons was dus woude we je beter leren kennnen." En toen liep er opeens een ezel voorbij. Nee, het was Georg in een ezelspak -.- "Georg! Stop met jezelf te zijn e doe normaal wil je!" riep Tom een beetje kwaad. Ik lachte maar keek hun dan niets begrijpend aan. "Waarom bespieden jullie me?" Ze zuchte en legde alles nog een keer uit. "Oow zo cool!" riep ik en ik sprong de lucht in. Dan gingen Tom, Gustav en Georg weg en stond ik opeens op een open plek waar je de zonsondergang kon zien samen met Bill. Hij zei iets wat ik nietverstond en kwam dichter en dichter en dan.... Werd ik wakker -.-

    Zet hier ook jou droom :)
    Ik heb er nog veel meer gehad maar deze herriner ik me het best.

    xxxx

    Ik heb heel vaak over Th gedroomt, droom haast elke nacht over ze.
    Heel veel random dromen over ze.

    ik heb al verschillende dromen gehad overlaatst ik weet da nimeer zo goe ze...
    ik zat op school (tis wel vakantienmaarja)
    en ze waren vervelend aant doen over th en dan lklopte iemand op deur,ik zat in de klas en t was bill en die zei zo: laat mijn lief is gerust en ik zo:lief?
    en heel de klas:gij het lief van Eva?:|:|:|
    En bill: ja het lief van eva
    en dan ging ik mee me bill na buite en zei die wilt gij mijn lief zijn en ik zo: tuurlijk en toen ware wij een koppel.en toen en toen... toen werd ik wakker:(
    rare droom ik weet het


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb al veel gedroomd ö
    ma het ergste was da tom dood was ;(

    maar ik heb al heel veel gederoomt over th maar ik weet ni meer wa...:8


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb al veel gedroomd ö
    ma het ergste was da tom dood was ;(


    oja ik ook...
    nu weet ik het weer t was zo terug wb en bill was aant zingen en kreeg ineenkeer een hartaanval terwijl dat hij aant zinge was echt man da leek zo echt! da wil ik nooit meer dromen...


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb al veel gedroomd ö
    ma het ergste was da tom dood was ;(


    oja ik ook...
    nu weet ik het weer t was zo terug wb en bill was aant zingen en kreeg ineenkeer een hartaanval terwijl dat hij aant zinge was echt man da leek zo echt! da wil ik nooit meer dromen...


    I need you like a heart needs a beat

    ik had vanacht gedroomt;

    ik zat in de klas, ineens komt er iemand binnen, ik kijk op en Zie Bill&Tom staan.
    ze komen bij mij in de klas enzo
    blabla [lestijd en paar weken later]

    ik ben geod bevriend geraakt met Bill & Tom, met Bill heb ik verkering[droomXD] we gaan vandaagred]die[/red][blue]dag[/blue][green]in[/green][grey]de[/grey][purple]droom[/purple gingen we met de hele klas weg, en ik had me fiets niet mee. Bill zij kom maar bij mij achter op, dus ik ga bij hem achter op[springen] maar hij hield het niet dus vielen we samen in de bosjes, we begonnen te lachen, maar toen, :|

    gingen we zoenen. en het leek zo echt :| leek net of het echt gebeurde dat het geen droom was :O

    echt van mij mogt het echt zijn^^ en geen droom


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Ghehe, 'k droom bijna elke nacht van ze ^^

    maar 't was wel effe raar toen ik droomde dat TH met hun Monsoonhelikopter in mijn achtertuin belandt was :')


    One man's fun is another's hell.

    het zijn bij mj meestal serie's XD

    een echte leven droom dat elke nag weer veder gaat waar eht afgelopen was


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Ghehe, 'k droom bijna elke nacht van ze ^^

    maar 't was wel effe raar toen ik droomde dat TH met hun Monsoonhelikopter in mijn achtertuin belandt was :')


    Whahahaa xD omg dat lijkt me zo lollig hea =3


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ik droomde dat ik met TH en 3 vriendinnen naar de markt ging.
    en daarna waren we opeens in de GAMMA.
    maar in de GAMMA was een gala feest tussen bolken hout.
    maar toen was TH in1x weg.
    en toen moest pauline [vriendin] huilen.
    alleen in rl haat zij tokio hotel. x'D


    AAP

    Ik droom heel vaak maar k onthou het nooit :S


    Mink was here...<3

    ik droomde dat ik met TH en 3 vriendinnen naar de markt ging.
    en daarna waren we opeens in de GAMMA.
    maar in de GAMMA was een gala feest tussen bolken hout.
    maar toen was TH in1x weg.
    en toen moest pauline [vriendin] huilen.
    alleen in rl haat zij tokio hotel. x'D


    omg een gala tussen de hout blokken XDdie is orgineel XD


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Ik droom heel vaak maar k onthou het nooit :S


    kan gebeuren XD


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ik heb al verschillende dromen gehad overlaatst ik weet da nimeer zo goe ze...
    ik zat op school (tis wel vakantienmaarja)
    en ze waren vervelend aant doen over th en dan lklopte iemand op deur,ik zat in de klas en t was bill en die zei zo: laat mijn lief is gerust en ik zo:lief?
    en heel de klas:gij het lief van Eva?:|:|:|
    En bill: ja het lief van eva
    en dan ging ik mee me bill na buite en zei die wilt gij mijn lief zijn en ik zo: tuurlijk en toen ware wij een koppel.en toen en toen... toen werd ik wakker:(
    rare droom ik weet het


    [ja heb niks anders te doen levenloosheid XD] Whaa die is best lollig XD Bill komt Binnen zegt dat die je lief is en daarna vraagt die je pas =3


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead