• Ik zoek namelijk 1 story aan leesvoer. Aangezien ik bijna nooit lees op Quizlet, ja echt waar, is dit dus nogal een rare gevalletje. Verwacht ook niet dat ik je story binnen een week gelezen heb, ik ben nogal langzaam als het gaat om in een verhaal komen.

    Ik zoek een story die:
    -Geen fanfiction is (Harry Potter fanfiction zou eventueel nog wel mogen)
    -Makkelijk in te komen is.
    -Geen BrEeE3z@aHh-taal.
    -Geen emoticons.
    -Niet boven de 100 hoofdstukken.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ga morgen mijn verhaal op Q zetten, het eerste hoofdstuk eigenlijk maar voor een verhaal dat hier aan voldoet.:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    Alstublieft ;3


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Klik


    Our perspective only changes when we change our position.

    Pickwick schreef:
    Alstublieft ;3


    WIlde ik net doen :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alsjeblieft (:


    Be true to yourself. Don't lie to anyone else.

    When reality sleeps.


    Wanneer het donker is en de realiteit gaat slapen kom jij op m'n netvlies gebrand. Dromen zijn bedrog, maar hier heb ik het gevoel dat je echt bestaat. Het is grappig hoe mensen zo snel veranderen, maar jij veranderd niet als mens. Je wordt een beest. Je agressieve gedaante trekt me aan als geen ander, maar al snel blijkt dat je je alleen maar verschuilt achter je wolvengedaante. De dromen die ik droom van jou deze nacht worden ooit realiteit. Ik wacht op je, kom me halen.


    De proloog staat net online.


    all I want is the taste that your lips allow

    The war of Quizlet


    "Ignite, my love. Ignite."

    High school (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Klikker de klikker de klik


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Het Doolhof:

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    Een verhaal over hoop en wanhoop, vriendschap en verraad, liefde en haat, fantasie en realiteit, en verdriet en blijdschap.


    "Sophie voelde zich langzaam wegzakken, als in drijfzand. Haar hoofd tolde en als ze haar ogen wilde openen, reageerden die niet. Wazig hoorde ze een stem die haar naam zei, maar ze kon niet achterhalen wie het was.
    Sophie voelde alles om haar heen draaien, zweven, alsof iets haar opslokte...
    En op het moment dat het haar inslikte, lukte het haar om haar ogen te openen.
    Wat ze zag was een enorm grasveld, met enkel een groot bord in het midden. Er waren geen bloemen, geen bomen, enkel een eindeloos veld met gras."


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Once A Jerk Always A Jerk. Ft Justin Bieber

    Kate word altijd gepest. Geen ene leraar helpt haar. Niemand neemt het voor haar op. Zelfs haar ouders niet,hun hebben het te druk met hun werk zeggen ze. Totdat ze op een dag laat zien dat ze het zat is. 1 iemand begrijpt het...Hij word verliefd op haar maar zij ook op hem. Nadat hij haar al die jaren heeft gepest!?!? Komt het goed tussen hun twee ? Daar kom je achter als je deze story leest...



    http://www.quizlet.nl/stories/44197/once-a-jerk-always-a-jerk-ft-justin-bieber/

    Klaprozen
    Ladies, Bugs & Ladybugs
    This is War


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    http://www.quizlet.nl/stories/39640/my-life-as-a-normal-girl-on-a-normal-school-in-a-notnormal-world/

    hp-story over een meisje dat de eerste vier jaar op Beauxbatons gezeten heeft, en het vijfde jaar naar zweinstein komt (Ombers jaar, ghehe)
    61 delen, ongeveer 800 woorden per deel, ik activeer elke dag wel een stukje
    fantasy-romantiek-actie-humor...
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood