• Ik denk dat er nog meer kinderen zijn die dit jaar een profielkeuze moeten maken, -die in de derde klas zitten van havo of vwo-

    Ik zit ook in de derde klas en ik moet dus ook mijn profielkeuze maken.
    Nu zit ik met een dilemma. Ik ben er al zeker van dat ik CM ga doen, dus Cultuur en Maatschappij, maar ik moet dan nog een keuzevak. En van alle dingen die ik niet weggestreept heb, houd ik Filosofie over en Muziek.

    Als ik niet verplicht dansmuziek zou krijgen -want ik doe de vooropleiding dans- dan had ik snel voor muziek gekozen.
    MAar ik krijg dat wel, dus heb ik geen zin om 2x de zoveel uren muziek te krijgen. Ik weet niet wat ik van Filosofie moet verwachten en mijn broer heeft dat wel gedaan, -bij hem was het een en al drama-
    maar wat zou jij doen?

    Muziek kiezen en dan 2x de zoveel uren muziek hebben,
    of Filosofie doen en niet weten wat je krijgt?

    -ik heb het keuzevak sowieso maar 1 jaar, daarna kan ik het laten vallen, wat ik ook zeker ga doen.-

    -help me asjeblieft, ik weet het namelijk niet-

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 20:10 ]

    Het lijkt me obvious, toch muziek kiezen. Alhoewel ik voor filosofie zou kiezen :P


    "Let them eat cake!"

    ik zou voor muziek kiezen.

    Muziek, ik heb eens een paar maanden filosofie gehad. Of je valt in slaap, of je krijgt er koppijn van.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik heb muziek gekozen, en ik vind het echt vet leuk..


    Life is hard and then we die

    Ik zou muziek kiezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb voor filosofie gekozen, maar je moet wel van discussiëren en oude teksten houden

    liquore schreef:
    ik heb voor filosofie gekozen, maar je moet wel van discussiëren en oude teksten houden

    dat zei mijn vader ook ;3
    en mijn moeder denkt dat ik het type niet ben om filosofie te te doen ;3
    mijn vader denkt van wel en ik weet niet =3

    Je mag toch 2 keuzevakken? :X En dan mag je er 1 laten vallen(als je dat wilt). tenminste dat is bij ons.
    Ik zou voor filosofie kiezen. want miss krijg je of bij muziek heel veel meer of alles hetzelfde en beiden is er dan geen bal meer aan :X

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 20:43 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Je mag toch 2 keuzevakken? :X En dan mag je er 1 laten vallen(als je dat wilt). tenminste dat is bij ons.
    Ik zou voor filosofie kiezen. want miss krijg je of bij muziek heel veel meer of alles hetzelfde en beiden is er dan geen bal meer aan :X

    mijn andere is dans =3
    dus die heb ik soweiso al =3
    en vanaf de 5e is dans mijn volledige keuze vak zeg maar =3

    Ik kies Natuur en Techniek, met Wiskunde D en Informatica :'D
    Oh, en ik zou muziek kiezen.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 20:51 ]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    Ik kies Natuur en Techniek, met Wiskunde D en Informatica :'D
    Oh, en ik zou muziek kiezen.


    dan moet jij vast goed in wiskunde zijn _O_
    -mijn broer doet dat ook, NT bedoel ik x'D-

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 20:52 ]

    Filosofie is ECHT dodelijk.
    Ghehe ik ga ook cultuur & maatschappij doen :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Muziek, filosofie kon ik ook kiezen maar het lijkt me zo saai wat ik erover gehoord heb enzo...

    Ik zou Muziek kiezen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou muziek doen als ik jou was, wat maken een paar extra uren nou uit als je het een leuk vak vindt


    express yourself