• JAJA. Ik kan toveren, want;
    1. Ik was naar de douche aan het kijken, en toen dacht ik van 'ik zou t echt vreemd vinden als er nou water uit jou zou komen'. En toen kwam er dus echt heel veel water uit, en de douche stond uit, en hij stond sowieso niet op douche ingesteld maar op kraan.
    2. Ik was op msn, en ik dacht van: '(persoontje) kom online! NU.' en toen kwam die persoon net online.
    3. Een vriendin van mij en ik hadden een cd op random (dus tot alle liedjes geweest zijn gaat ie door elkaar heen spelen) gezet, en ik kon steeds zeggen welk liedje zou komen.

    En nou vind ik dat best wel heel vreemd, en ik wil weten wie nog meer zo'n dingen heeft meegemaakt ofzo. :Y)


    TOMADDICT. <3

    Stiekem, ben je een heks :$


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb dat alleen met die Msn ding.
    En best wel lauw dat je dat kan?:9~


    Smiling but close to tears.

    Prevail schreef:
    Stiekem, ben je een heks :$


    Stiekem wel.
    En stiekem ga ik ook naar Zweinstein.


    en ik heb ook geen idee of t nou toeval is ofzo, maar ik vind t weird. en t gebeurde echt vlak na elkaar.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 18:27 ]


    TOMADDICT. <3

    Dat is coooooool, maar spijtig genoeg gebeurt het bij mij nooit. ><


    Tanya is de beste.

    Soms als ik mijn Ipod op shuffle heb staan, dan denk ik: nu wil ik dat liedje. En dan komt ook net dat liedje.. ^^


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Soms als ik mijn Ipod op shuffle heb staan, dan denk ik: nu wil ik dat liedje. En dan komt ook net dat liedje.. ^^


    Hope goes lost but never dies.

    Pliena schreef:
    Dat is coooooool, maar spijtig genoeg gebeurt het bij mij nooit. ><


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb altijd een liedje in mijn hoofd en dan komt die net op bijvoorbeeld te radio :"D En dat met MSN heb ik ook heel vaak, maar dat eerste niet D:


    Alis volat propriis.

    Prevail schreef:
    Stiekem, ben je een heks :$
    Op de brandstapel! D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kan ook toveren :Y)
    Eigenlijk niet ;_;
    Maar toch wel een heel klein beetje.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Elke keer als ik heel kwaad ben en ik kijk naar de lucht dan bedekt er steeds een heel pak wolken de zon, ookal zijn er bijna geen wolken in de buurt van de zon. En ik heb dat ook met MSN. En ik kan voorspellen welke cijfers mensen geven aan liedjes op tmf, als dat dat Rate The Video ding op is. En ik kan zo raden welke einduitslag die video ook heeft.
    Volgens mij heeft dat allemaal met toeval te maken, want ik maak ook vaak zulke dingen mee. Alé ik hoop dat het met toeval te maken heeft, want ik geloof niet in buitenaardse dingen, ik vnd dat maar creepy

    @ Kikilicious; MHIII. Cool. :Y) I'm not the only one :Y)


    TOMADDICT. <3

    Heb ik soms ook.

    Sprinkles schreef:
    Soms als ik mijn Ipod op shuffle heb staan, dan denk ik: nu wil ik dat liedje. En dan komt ook net dat liedje.. ^^


    JAAA
    dat heb k ook ;)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Ik heb dat ook soms

    echt hilarisch! :'D


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.