• Hey! Ik zoek wat nieuwe verhalen omdat mijn abolijst een beetje leeg raakt. Het zou fijn zijn als er regelmatig gepost word (:

    One Direction verhalen lees ik wel, maar géén bromance verhalen of waar de jongens een relatie met elkaar krijgen of iets in die richting & ook níét als de jongens níét bekend zijn.

    HG, JB, Twilight, TVD en al die andere dingen lees ik niet.

    Voor de rest ben ik op zoek naar verhalen met onbekende personen. Natuurlijk allemaal in ABN geschreven, anders is de lol er bij mij al snel af om het te lezen.
    Thanks alvast! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb een OP verhaal.(:
    IK zal zo de link posten.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    At first I thought it could not get any better, apparently.
    Day in and out, the time passed.
    The leaves fell from the trees again,
    there was a new day dawned.
    There was a new purpose in my life,
    I learned to be myself.
    that day when the first leaves fell from the trees,
    I realized it really.
    I was special, but I was me.
    Autumn Leaves


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."



    I was afraid everyday
    Afraid we couldn't pay the bills anymore
    Afraid we wouldn't have a place to live

    What if we'd really lose everything?
    How would I take care of my sister?

    Every single day was frightening for me
    but then he came into my life





    He took my fear away
    Harry Edward Styles & Mae-Lynn Vanessa Cooper




    - Every Tuesday, Thursday & Saturday a new chapter
    - Written in Dutch, Spoken in English
    - No intention of hurting people
    - One Direction exists




    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.



    We missed you • Cher Lloyd ft. One Direction

    'Is dat...' Vroeg ik eigenwijs.
    'Nee... Of wel?' Fronste Zayn.
    'Ja, dat is...' Fluisterde ik.
    'Cher!' Riepen ik en Zayn tegelijk.
    Het meisje draaide zich om en lachte.
    Cher Lloyd, het meisje wie twee jaar geleden ook meedeed aan x-Factor en wie verloor, maar toch net zoals ons een contract kreeg en op tour ging.




    All I want for christmas || Justin Drew Bieber

    I don't want a lot for Christmas
    There's just one thing I need
    I don't care about the presents
    Underneath the Christmas tree

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 14:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb 2 verhalen van 1D en 2 van TW!
    Interesse?
    Lees verder:

    http://www.quizlet.nl/stories/88434/i-say-that-i-need-to-find-you-but-now-most-anyone-find-me--one-direction/

    Proloog:
    Elke dag heb ik de hoop dat je gewoon in je kamer zit, maar elke keer weet ik dat je toch niet binnen die vier muren bent. Mijn hart word telkens weer in stukjes gebroken. Eerst waren het er twee, de dag daarna vier. En nu is het niet meer te tellen, zo klein zijn te stukjes. Please, come back! We missen je. Ik zal er alles aan doen je hier weer bij mij te hebben. Mijn leven hoort ook bij dat... Is dat nog niet genoeg? Ben je daarom niet hier? Leef je nog wel? Vragen waar ik geen antwoord op zal krijgen als ik je niet vind! Waarom geef je eigenlijk geen teken? Ben je ontvoerd? Ik denk het niet want je ging alleen weg omdat we ruzie haden... Die stomme ruzie is de reden waarschijnlijk. En echt waar! Het spijt me, het spijt me heel erg zelfs. Ik begrijp het als je mij nooit meer weelt zien, maar toch. Kom dan nog een keer naar mij toe en zeg het me. Ik wil je gewoon even zien, voelen en aanspreken. Daarna zal ik je wel laten gaan als dat is wat je wilt. Geef mij één kans zodat ik je kan laten zien dat ik van je hou! Echt, als je nu nog bij me was zou ik je dit elke dag kunnen vertellen. Alles zolang jij maar bij mij bent. Helaas gaf je mij die kans niet... Als ik je niet meer ga zien, dan wil ik zeggen dat ik van je hou en je nooit zal vergeten. Wil je dat onthouden? Of wil je zelfs niet aan mij denken? Ik begrijp niet waarom je weg ging. Waarschijnlijk zal ik dat ook nooit gaan begrijpen. Ik begrijp alleen wel dat je je niet laat zien over deze hele wereld. Mocht dit als een afscheid worden gezien, dan zal ik mijn tranen niet meer tegen houden. Sorry! Sorry voor die ruzie, voor die woorden en sorry voor de tranen op deze brief! Bye my little, je mag me vermoorden als ik je vergeet! Afgesproken? Dan zien we elkaar in de hemel! Dat is een goed iddee. O wacht... Doe toch maar niet. Onze, ja inderdaad ik zij onze, fans hebben ons nodig. Dus... Kom je ooit nog terug? Of ga ik je echt in de hemel pas zien? Dit is mijn brief met mijn woorden. Hij is voor jou, Niall James Horan.
    Goodbye,
    xx me


    http://www.quizlet.nl/stories/102314/all-i-do-is-for-that--one-direction/

    Proloog:

    We kregen alle drie een brief thuis, het was alleen geen normale brief! We werden gevraagd mee te doen aan jullie stomme wedstrijd, toen klonk het niet stom maar geweldig. Meteen deden ze mee, maar ik was er niet zeker van. Wie doet er nou mee aan een wedstrijd als dit? Inderdaad, wij dus! We pakten onze spullen in, het zou een lange strijd zijn. We waren er zeker van, wij zouden winnen. Het was vast niet zo erg om de rest op zo'n manier uit te schakelen, tenminste, dat dachten we. Terug trekken kon niet meer. Zodra we weer een brief kregen, waar in stond dat we ons konden gaan melden, gingen we op weg. Het paktte anders uit dan we verwachten, héél anders! Langzaam drong het tot me door wat dit betekende, twijfelend liep ik naar binnen. Ik kreeg een groen bandje om, het stond voor het teken dat ik voor jou vocht, de gozer die mij dit allemaal aan doet. Misschien had ik gewoon niet met je moeten praten of dat met... Ach laat maar. Het is toch al gebeurd. Al binnen een paar uur had ik één van mijn honderden, wacht wat zeg ik, duizenden vijanden uit geschakelt. Alleen maar voor, verdomme, dat! Was het anders gelopen als ik gewoon eigenwijs was geweest vóór jij mij sprak? Het antwoord zal ik waarschijnlijk nooit weten. Ik ben er later achter gekomen, het was geen toeval dat je mij koos. Nee, je zag het al vanaf dat ik mijn formulier inleverdde. Jij wou me al sinds de eerste seconde dat ik hier was, ik daarin tegen wist niet eens dat je in de buurt was. Eigenlijk had ik dit nooit van jullie verwacht, jullie leken altijd zulke cuties! Wedden? Als jullie gewoon wat minder beroemd waren, waren jullie nooit zulke leeghoofden geworden! Nee, hoor! Jij zal dat vast ontkennen, jij zal alles ontkennen! Je zal dingen beweren die nooit gebeurd zijn. Hopelijk zal je dit nooit meer zo plannen, veel mensen haten jullie nu. Ik? Ik haat jullie ook, maar toch ook niet... Verdomme! Ik kan jullie niet eens haten, terwijl jullie me dit hebben aangedaan. Jullie haaldden mij weg bij hun! Bij mijn mensen, de mensen die wel een fuck om me gaven! Konden jullie echt niet iemand anders kiezen? Het spijt me trouwens, het zal vast ook niet leuk voor jullie geweest zijn, ik ben gewoon eigenwijs. Begrijp je dat? Ik kon ook niet luisteren naar jullie. Het kon écht niet! Het spijt me ook tegen over hún. Niet dat het jou intereseert, jij ging alleen voor mij...


    Zou je het willen zeggen of je hem wel/niet gaat lezen?
    Reacties altijd welkom!!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    mijn profiel is open voor je (:


    Hell is empty..al the devils are here

    The Hitch-Hiker • One Direction.


    Rosemary komt oorspronkelijk uit Engeland maar besloot om op haar zeventiende in Nederland te gaan studeren. Hier loopt het allemaal net iets anders dan verwacht. Als ze op een dag op zoek is naar een hotel in Amsterdam redt ze een jongen uit de klauwen van hysterische tienermeiden. En dit is niemand minder dan Louis Tomlinson.


    Ik zou het leuk vinden als je hem leest! :)


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    op mijn profiel staan 2 1D verhalen en de verhalen van Melian zijn geweldig!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    De man met het verenmasker is een OP-story. Wel moet ik je waarschuwen dat het in de latere hoofdstukken thriller-achtige thema's zal bevatten. x')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wow bedankt voor alle reacties haha. Ik heb ze allemaal bekeken in ieder geval of moet ze nu nog gaan bekijken - je ziet vanzelf wel of ik een abo neem of niet!

    Ashallyn, ja de verhalen van Melian volg ik ook haha. Ze zijn inderdaad heel gaaf! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    ik heb een OP:





    Never care for what they do
    Never care for what they know
    Never care fot what they say
    'Cause I know




    12+
    Vanuit de schrijver's POV

    Romantiek
    In de verleden tijd geschreven

    Onbekende personen
    Neem een Abo, ik waarschuw niet

    Ik ben niet perfect, dus ik maak ook fouten
    Ik schrijf iedere dag, en anders om de dag

    Reactie's en commentaar is altijd welkom
    If you want to reed... Good luck, you shout need that


    Ik hoop dat je wilt kijkenxD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    She's broken ~ Zayn J. Malik


    Abbigail Adams is een meisje dat een groot probleem met zich meedraagt: haar ouders zijn een paar jaar terug gestorven bij een motor-ongeluk. Ze hebben haar alleen een paard nagelaten genaamd Spirit. Haar oma verliet haar een een jaar daarna ook nog eens. Ze stierf tijdens Abbigail haar eindexamen. Abbigail probeert haar leven weer op te pakken, maar door alle problemen in het leven lukt dat niet altijd. Dan komt ze een jongen tegen genaamd Zayn. Hij helpt haar, en zo verhuizen ze naar Engeland. Abbigail ontmoet hier haar vrienden, maar ook iemand waar ze niks mee te maken wil hebben. Zou ze haar normale leven weer kunnen oppakken?

    I've learned that life goes on.



    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Be my Light in the Darkness - ft. One Direction

    Ik haal snel mijn sleutel uit het slot en stop deze terug in mijn zak. Ik stap over de drempel in de kleine hal en sta net op het punt de deur dicht te doen als er iemand binnen sprint. Hij botst tegen mij op en onmiddelijk val ik om. De persoon boven op mij. Ik vloek en duw de persoon boven op mij van me af en sta op. 'Wie denk je wel niet dat je-' Mijn laatste woorden worden overstemd door gegil en geschreeuw. Verbijsterd kijk ik naar de enorme horde meisjes die voorbij mijn deur stormt. 'Wat-' Snel voel ik hoe de onbekende zijn hand over de mijne legt en de deur dicht gooit. Dan doet hij zijn cap af en ik kijk recht in zijn groene ogen...

    Some things are so obvious and simple, you don't even see them any more.
    But then you came in, you brought light in the darkness...


    An Anouk and Lieke Production
    Written in Dutch
    Enjoy!


    Miep



    De witte stranden, de mooie bomen, de helder blauwe zee, de bijzondere vissen in het water, of de mooie dieren op het land. Ruby maakt het dagelijks mee maar is nog aldoor onder de indruk van het prachtige bora bora. En ze is er trots op ook. Maar net als hier, heeft Bora Bora ook gewone inwoners. Dus gewoon school, gewone vrienden normale ouders, en gewone broertjes en zusjes. Deze zomer blijft het allemaal niet meer zo gewoon.

    ruby is een meisje van 17 jaar, en woont op het eiland mooie eiland bora bora. ze komt eigenlijk uit nederland maar is hier heen verhuist vanwegen de gezondheid van haar moeder. in 2012 komen er speciale gasten naar het eiland om de kerst te vieren.

    Hoofdpersoon: Ruby bakker
    Speelt zich af in: Bora Bora
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.


    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint 9 December 2012
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Ik heb wel wat, mijn eerste gedicht, net gemaakt het heet: Vechten (:


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”