• Vandaag hadden we in psychologie het nogmaals over het ES, het ICH en het UBER ICH (Als je niet weet wat het is, lees er dan gewoon over, want ik ben te lui om het uit te leggen) en als voorbeeld vroeg de lector wat je zou doen als je een knappe man op straat zag en je allen maar ES hebt (wat erop neer komt dat je alleen driften hebt)
    Dus ik zei: 'Je zou 'm bespringen' wat op zich wel zo is.
    En later vroeg ze wat erbij zou komen met het ICH (wat je waarden en normen zo'n beetje zijn, maar dan wat complexer en wijder en anders)
    En toen zei iemand (of mss was ik het wel) dat je wat zou flirten en toen vroeg ze aan mij welke flirttechnieken aangezien ik daar toch zoveel van af weet.
    Oja, als ik zoveel flirttechnieken wist en daar een kei in was, dan zat ik nu zeker zielig en alleen in mijn kamer en verdeed ik mijn tijd zeker hier en op andere loze sites.

    Jeez, wat denkt die van mij :')

    Muahaha, het ES, ICH en ÜBER ICH, ik mis die tijden :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb dat vorig jaar gezien =D
    Hoe komt het dan dat die leerkracht dat idee van jou heeft? :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik heb dat vorig jaar gezien =D
    Hoe komt het dan dat die leerkracht dat idee van jou heeft? :p

    Waarschijnlijk omdat ik die knappe man zou bespringen? ;d

    Dit zou ik doen:


    Where there is a sea there are pirates...

    Psychologie <3 Ik vond dat zo'n leuk vak!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ID, Ego & Superego? zoiets?
    Ik begrijp het niet (:


    Destroy what destroys you.

    Dat is van Freud, toch? Ik ken dit nog, ik had hier vorige week een toets over, haha!
    Hahaha, dus.. Nog goede versiertips aan d'r gegeven? Misschien was ze gewoon wanhopig op zoek naar flirttips en probeert ze het op deze manier! (wbw)