• hey leute xD

    ik ben Kelly
    sweetsixteen and live in Belgium (of course xD)
    ik leef in Nieuwerkerken waar ik momenteel al men hele leven verblijf.


    kort iets over Billcake (typing)

    Billcake is
    lief, koppig, eigenwijs, vriendelijk, vindingrijk, grappig, zorgzaam, en heeft een hoog fantasie EQ. is ook erg sociaal. Billcake schrijft ook suppergraag verhalen, als ze naar iets kijkt begint ze te fantaseren en heeft een verhaal. Billcake is ook fan van Tokio Hotel, Flo Rida, Jason Derulo, Kesha, Rihanna, Lady Gaga, Cassie,
    T-Pain, Kerli, Snoop Dogg, Missy Elliot, Ciara,... Billcake is ook een proff streetdancer en haar lievelingsfilms zijn: Alice in Wonderland, 2012, AVATAR, The Pirates Of The Caribbean. haar beste vrienden zijn: Eleni, Kevin, Jessica, haar grote verslaving: Badeendjes, dobbelstenen, Tokio Hotel, shoppen, uitgaan, party's, dansen.
    lievelingskleur is Rood en Zwart, lievelingsliedje, Automatic, your love is my drug, in my head,..


    Billcake's story's (typing)

    in your shadow i can shine (BK lovestory)

    Vimpi is een vampiermeisje en leeft haar hele leven al op moorden en op haar slachtoffers bloed drinken, dus heeft ze ook een andere kijk op het leven. tot dat ze Bill ontmoet en die het leven die hij kent door zijn ogen te laten zien.


    The world behind blind eyes (BK lovestory)

    Kate is zeventien door een simple optreden beland ze in de muziek en film wereld waar ze al snel kennis maakt met de geweldige artiesten. todat ze de geweldige zanger Jason Derulo kent. eerst waren ze goede vrienden tot dat Kate ontdekt wat hij van plan is met haar en wilt van haar. verkracht en mishandeld worden door hem en gedwongen om met hem te trouwen. haar leven kwijnt stil weg. als ze op het punt staat om alles op te geven waar ze zo om vocht en van gedroomd heeft ontdekt ze de jongens van Tokio Hotel die haar helpen om terug van het leven te houden. en stil hoopt Kate dat het weer aankan zwls haar leven vroeger was. zal Kate eindelijk de ware gevonden heben?


    The Biggest Mistake Of My Life

    het andere verhaal van I call you my angel maar verbeterd.
    Ik ben Stacey, een rebelse straattiener van zeventien jaar, Ik draag dit verhaal op aan iedereen die geloofd in roze wolken.
    Het leven is geen pretje maar als we het leven niet durven te nemen zoals het is.
    Waarom leven we dan..


    mijn allerliefste vijand en ik (BK lovestory)

    Keira is een meisje van 17j en leeft samen met haar moeder en haar jongere zus Megan in een huis in Spanje. Keira had vroeger last van overgewicht en werd daarmee gepest op school. op een dag besloot ze om te vermageren maar alles liep uit de hand toen ze niet meer kon stopen met vermageren. van 80kilo woog ze nu nog maar slechts 29kilo enzo ging het van kwaad naar erger. ze had geen controle meer over haar eigen. het werd steeds slechter toen ze op een keer bewusteloos neerviel. de dokter liet haar meteen overbrengen naar het ziekenhuis maar ook zij konden daar niks aan doen Keira wou maar niet eten. en werd daarom in een instelling gestoken. Keira kon er niet meer tegen en stond op het punt om alles op te geven. maar alles verandere toen ze Bill Kaulitz ontmoet en Keira mee neemt naar zn huis en alles probeert om haar te redden uit de greep van anorexia. maar zal het hem lukken


    On Stranger Tides

    Stacey draagt dit verhaal over aan iedereen die gelooft in verhalen en mythes. en gelooft in dromen die kunnen werkelijk komen. .


    wat gebeurt er als Tom Sparrow de kaart vind om de fointain of yought te vinden?.


    The Last Night...... Of The World (TH)

    Wat gebeurt er als een invasie aliens de aarde proberen te vernietigen in het jaar 2012, en niemand je gelooft? maar in werkelijkheid toch zo is....

    de krantenkoppen

    Meisje voorspelt 2012 rampenspel


    Aliens zullen de aarde overnemen?


    Meisje wordt als gek verklaard


    President Obama ziet 2012 aan als geen invasie


    Meisje is mentaal fragiel




    zo dat was het dan zowat over Billcake xD


    I'm a pineapple