• Naar aanleiding van een bericht op het forum over 1 april, heb ik deze even gestart.
    Op 1april.net moet je naartoe bellen en een nummer invoeren van degene die je wilt laten bellen. (werkt en geen rare dingen). Mijn moeder was er ingetrapt. Ik had haar laten bellen door zo'n computer die deed of hij politite was en ze te snel had gereden en een boete kreeg, ze trapte er mooi in. Haha, helemaal rood werd ze :P.
    Als je dan bijv. met je eigen mobiel belt naar de huistelefoon en je zit boven, kan je meeluisteren naar wat ze zeggen ;). Echt geweldig was dit, maar nu moet ik een nieuwe verzinnen :P.
    1april.net Ga daar maar kijken ;)
    Laat me even weten of jullie deze hebben gebruikt en hoe het was :D.

    Dat kost toch hardstikke duur? :'P

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 14:06 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    Dat kost toch hardstikke duur? :'P


    Only losers can act the way you do

    Zetpil schreef:
    Dat kost toch hardstikke duur? :'P


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Valt wel mee:
    Het werk als volgt:
    1. Je belt ons telefoonnummer (0909-6060814)
    2. Je geeft de bestelcode op
    3. Je geeft het telefoonnummer van je slachtoffer op
    4. Wij bellen direct het slachtoffer op
    5. Je slachtoffer neemt op en wij starten het gesprek
    6. Je slachtoffer wordt beetgenomen en jij luistert live mee
    7. Druk op een willekeurige toets van je telefoon en je breekt in op het gesprek, zodat je jezelf bekend kunt maken en met het slachtoffer kunt praten: 1 april!!!

    De kosten zijn: €0,80 per minuut, maar het gesprekje kan je eerder afbreken ;)

    Hhahah geniaal xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha, ze is er ook echt ingetrapt en kwam half in paniek naar boven gerend: "moet je horen :O".