• Weet iemand van jullie echt een goeie story? Het liefst onbekende personen, en een beetje drama. Want ik heb daar echt gebrek aan, xd


    Fat kids are harder 2 kidnap.

    We are the photographs!
    Ik drop hier wel even een linkje!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Klik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uh, ik heb 3 horror stories? D: Bloody Birthday is mijn actiefste.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sometimes all feelings will change. (:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 17:18 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Klik

    Pas aan begonnen maar nu al m'n favoriete verhaal van alles wat ik geschreven heb. (H)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 17:25 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb niet echt met bekende personen, maar met bekende verzonnen personen (tekenfiguren/boekkarakters). Is dat ook goed xD?


    Life is hard and then we die

    Mijn story Chasing cars, op en top drama :Y) En geen bekende personen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dit is mijn favoriete story op Quizlet. 't Gaat over een groepje terroristen ;D Echt heel leuk.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    Dit is mijn favoriete story op Quizlet. 't Gaat over een groepje terroristen ;D Echt heel leuk.


    Inderdaad, die moet je écht lezen, hij is awesome Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Met onbekende personen & met een hoge portie drama
    Het is wel een 3-shot (:


    Never run out of reasons to smile...

    geen bekende personen, wel drama (A)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Eigenlijk zijn alle stories hier op Q met een beetje originaliteit en normale interpunctie erg goed.


    Hope goes lost but never dies.

    Drama en onbekende personen zijn mijn ding =D, ik heb twee verhalen die je misschien wel leuk vindt.

    Dit verhaal speelt zich af in de geschiedenis en het gaat over een onmogelijke liefde tussen een meisje en haar slaaf. Het heeft wel nog maar één hoofdstuk. :$

    Mijn andere verhaal gaat over een meisje dat er alles aan doet om populair te worden op school. Maar dit maakt haar uiteindelijk alleen maar ongelukkig. Het heeft tien hoofdstukken, en heeft al wat meer drama opgebouwd. Ik denk dat je deze meer wat vindt.


    Stop existing and start living.

    all The things she said, running throught my head ;') Kijk maar ff tussen mijn stories :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.