• Waarom ik nu weer? >.< Ik was bi, ben erachter dat ik me niet meer zo echt tot hetzelfde geslacht aangetrokken voel. En dan krijg ik te horen dat één van mijn beste vriendinnen op me is. Hoe ga ik dit aanpakken en het haar zeggen?

    Xoxo

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 20:25 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Gewoon uitleggen dat het veranderd is.

    Diffuse schreef:
    Gewoon uitleggen dat het veranderd is.


    Idd, Dat is het beste.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Diffuse schreef:
    Gewoon uitleggen dat het veranderd is.


    None but ourselves can free our minds.

    Als ze je het zelf verteld heeft, zou ik het zo snel mogelijk maar wel voorzichtig zeggen, dat je je meer tot jongens aangetrokken voelt. Als je het viavia gehoord hebt zou ik eerst uitzoeken ofhet überhaupt wel waar is, en het dan vragen enzo (:

    Diffuse schreef:
    Gewoon uitleggen dat het veranderd is.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Weet niet, eerlijk zijn!


    I don't need words to feel those lips.

    Diffuse schreef:
    Gewoon uitleggen dat het veranderd is.


    Tanya is de beste.

    Colorful schreef:
    Als ze je het zelf verteld heeft, zou ik het zo snel mogelijk maar wel voorzichtig zeggen, dat je je meer tot jongens aangetrokken voelt. Als je het viavia gehoord hebt zou ik eerst uitzoeken ofhet überhaupt wel waar is, en het dan vragen enzo (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als ze je beste vriendin is dan vind ze het niet erg als je het haar (op een subtiele manier) verteld. Dat weet ik zeker :$


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    uitleggen..


    We only can learn to love, by loving.

    Diffuse schreef:
    Gewoon uitleggen dat het veranderd is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snap niet zo goed wat het probleem is? Als je bi bent wilt niet zeggen dat je dan zomaar op alles en iedereen verliefd moet zijn. Dus ook niet op je vriendin, dat hoeft niet omdat je je gewoon simpelweg niet altijd tot iedereen aangetrokken voelt.

    Daarbij komt dat je hoogstwaarschijnlijk nog midden in -of pas net, geen idee hoe oud je bent- in je pubertijd zit en dan is het vrijwel onmogelijk om echt 100% zeker te weten wat je geaardheid is, juist omdat je dan in die fase zo veel ervaart en misschien ook wel experimenteerd en alles.

    Gewoon zeggen dat je niet op der valt, dan lijkt me het probleem opgelost?!

    Oja, belangrijke edit: je krijgt het te horen? Als je het niet van haar hebt gehoord moet je er zowieso niets mee doen tot ze het je zelf komt vertellen. Want dan hoeft het dus helemaal niet waar te zijn. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 16:13 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Gewoon de waarheid zeggen. Dat is het beste voor iedereen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik snap niet zo goed wat het probleem is? Als je bi bent wilt niet zeggen dat je dan zomaar op alles en iedereen verliefd moet zijn. Dus ook niet op je vriendin, dat hoeft niet omdat je je gewoon simpelweg niet altijd tot iedereen aangetrokken voelt.

    Daarbij komt dat je hoogstwaarschijnlijk nog midden in -of pas net, geen idee hoe oud je bent- in je pubertijd zit en dan is het vrijwel onmogelijk om echt 100% zeker te weten wat je geaardheid is, juist omdat je dan in die fase zo veel ervaart en misschien ook wel experimenteerd en alles.

    Gewoon zeggen dat je niet op der valt, dan lijkt me het probleem opgelost?!

    Oja, belangrijke edit: je krijgt het te horen? Als je het niet van haar hebt gehoord moet je er zowieso niets mee doen tot ze het je zelf komt vertellen. Want dan hoeft het dus helemaal niet waar te zijn. :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.