• Het verhaal zal gaan over vier meiden die heel hun leven al samen wonen. Het zijn niet zomaar gewone meisjes. Het zijn vampiers.
    Ze hebben één passie.
    Muziek.



    Ik heb nodig:
    Leadsinger By Amused
    Guitarplayer By Decoration
    Bassplayer By Animale
    Drums - Doe ik zelf (;


    Nodige informatie:
    . Rol:
    . Titel:
    . Voornaam:
    . Achternaam:
    . Volledige naam:
    . Echte leeftijd:
    . Leeftijd van transformatie:
    . Uiterlijk:
    . Karakter:
    . Gave:
    . Extra's:
    . Crush (Liefst zelf uitgevonden, mag vampier zijn, moet niet.+Kleine beschrijving+Foto):


    Iedereen die hier een rol heeft ingevuld krijgt ook een kleinere rol in de men verhaal.
    (;

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 19:45 ]


    Forlife.

    Damn, ik wou leadsinger invullen maar ik kan toch geen foto's op mijn iPod opzoeken =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    Damn, ik wou leadsinger invullen maar ik kan toch geen foto's op mijn iPod opzoeken =$


    Je kan hem altijd invullen & foto morgen posten?
    Ik wacht op genoeg reacties en kies dan de beste.
    Dus je hebt tijd (;
    x


    Forlife.

    Onevoice schreef:
    (...)

    Je kan hem altijd invullen & foto morgen posten?
    Ik wacht op genoeg reacties en kies dan de beste.
    Dus je hebt tijd (;
    x
    Dan vul ik hem gewoon morgen in want ik wil nu echt eigenlijk gaan maffen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    (...)Dan vul ik hem gewoon morgen in want ik wil nu echt eigenlijk gaan maffen (:

    No Prob. ;D


    Forlife.

    . Rol: Guitarplayer
    . Titel: Sorry inspiloos
    . Voornaam: Mayden
    . Achternaam: Londale
    . Volledige naam: Mayden may Londale
    . Echte leeftijd: 102
    . Leeftijd van transformatie: 17
    . Uiterlijk: Mayden
    Ze heeft heel mooi bruinrood haar, ze heeft een gave witte huid. ze is niet te groot maar ook niet te klein.
    . Karakter: Mayden, is zorgzaam voor haar vrienden, ze kan ook erg bitchy zijn als ze iemand niet mag. ze is heel vrolijk van zichzelf en houd van muziek, gitaarspelen is haar leven. Ze is best wel onzeker over haar lichaam.. Als ze gitaarspeelt is ze helemaal in haar eigen wereldje. Ze kan ook erg rustig zijn.
    Ze werd toen in haar mensen jaren veel gepest, daardoor is ze erg onzeker geworden, ze speelt al heel erg lang gitaar.
    Ze heeft flink hekel aan huppel meiden en dat mensen denken dat ze beter zijn dan anderen. Ze kan het ook super goed vinden met iedereen. Ze laat wel merken als ze iemand niet mag, dan verandere haar ogen in zwart.
    . Extra's: Ze had ooit familie, ze mist ze nog iedere dag..
    . Crush (Liefst zelf uitgevonden): Laurents Laurents is een rustige jongen, hij houd van sporten en met zijn vrienden uitgaan, maar hij is erg trouw en is ook zeer romantisch, hij is ook echt heel hyper en vrolijk persoon. Als hij naar muziek luistert is hij helemaal in zijn eigen wereldje. Hij ontmoet Mayden in een parkje.
    Ze heeft een oogje op een jongen genaaamd Laurends, Laurents is ook een vampier. Hij heeft alleen geen gave's hij is wel supersnel
    Gave: Ze kan gedachte lezen, en ze kan mensen gek maken.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 22:41 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Rol: Guitar or Bass
    Titel: A rocking vampire life? (ik heb geen idee xD)
    Voornaam: Lunah
    Achternaam: Auditore da Firenze
    Volledige naam: Lunah Catherina Sophia Auditore da Firenze
    Echte leeftijd: 588 (geboortedatum: 14.7.1423)
    Leeftijd van transformatie: 17
    Uiterlijk:
    Vroeger: Lunah face
    Lunah complete body
    Nu: Lunah's face
    Lunah's body
    Omschrijving: Een normaal lichaam, totaal niet dik, maar niet te dun, normale lengte (zo rond de 1.67 cm) Beweegt erg sierlijk en is erg flexibel. Lunah heeft zwart, glazend haar met een beetje slag erin. Ze heeft vel groene ogen en volle lippen.
    Karakter: Ze is niet bang van zich af te bijten. Als ze ergens het niet mee eens is, dan laat ze dat ook duidelijk horen. Muziek is alles voor haar. Ze kan alle stijlen dansen en ook alle stijlen spelen. Ze kan ook erg goed zingen, maar speelt liever gitaar. Lunah treed niet graag in het grote spotlight en heeft het niet zo op veel aandacht. Een beetje is meer dan genoeg. Ze blijft liever op de achtergrond. Een keer in de week gaat ze naar de bloedbank voor een zak bloed, want om het nou zelf uit die mensen te gaan halen, ziet ze totaal niet zitten.
    Verder is Lunah erg lief, aardig, spontaan en zorgzaam, om de mensen(vampiers) die ze aardig vind. Ze is best avontuurlijk en doet graag dingen op rare plekken. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden en zal ze ook niet laten stikken. Soms is ze wel is een beetje wild, en vooral nogal speels. Ze is ook erg slim en wijs, en denkt wel na voor ze iets doet, als er normale mensen bij zijn of belangerijke vampiers.
    Extra's:
    Lunah's vader was Ezio Auditore da Firenze, sluipmoordenaar. Zo is zij ook opgegroeit en gevoegd. Ze is daar altijd een natuurtalent in geweest. Na haar transformatie is ze dit gewoon blijven doen, en haar vader wist haar geheim, maar ze was enorm bruikbaar. Na vele diensten is Lunah uit Italie vertrokken en is zo (na jaren?) bij de andere meiden terecht gekomen. Nadat ze uit Italie vertrokken is, heeft ze vele studies gedaan en ook het sluipmoorden achter haar gelaten, alleen in gevallen van nood, doet zij het nog.
    Gave: Zij kan haar lichaam aanpassen, haar ogen, bouw, haarlengte en kleur. Zo kan ze ook gewoon in daglicht naar buiten, zonder op te vallen.
    Crush: door de eeuwen heen, alleen maar flirts, tot ze uiteindelijk Ivo ontmoet. Ivo is ook een vampier, houd van het uitgaan en van muziek. Hij is lief en aardig. Ook hij drinkt alleen bloed van de bloedbank. Eigenlijk lijkt hij veel op Lunah. Speels, Slim, Spontaan, beetje wild. Ivo is 238 jaar en ze heeft hem 2 jaar geleden leren kennen bij het uitgaan.

    I hope you like it a little;)
    ik heb nog nooit zoiets uitgebreids gedaan, dus ik ben trots (A)
    Laat me weten wanneer je begint ;)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 7:22 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    . Rol: Leadsinger
    . Titel: Rocking vampires of Music, a vampire passion
    . Voornaam: Laurabella (bijnaam Laure)
    . Achternaam: Richis
    . Volledige naam: Laurabella Evangelina Victoria Richis
    . Echte leeftijd: 271 (16 augustus 1740)
    . Leeftijd van transformatie: 17
    . Uiterlijk: Laure vroeger, Laure nu
    Laure heeft lange rode krullende haren. Ze is 1.64m en slank gebouwd. Vroeger moest ze altijd een korset aan maar nu gelukkig niet meer. Laure draagt het liefst een skinny jeans, een t-shirt of open bloesje, een h&m-vest of een trui (pull) en ballerina of hakken. Soms draagt ze ook kleedjes
    . Karakter: Laure was vroeger een vriendelijk, beleefd meisje. Dat moest ook wel omdat haar vader een markies was en dus belangrijke vrienden had. Ze was een soort van uitgehuwelijkt met een rijke generaal maar ze vondt dit helemaal niet fijn. Laura was verliefd op de zoon van de tuinman. Op haar verlovingsfeest glipte ze samen met de zoon weg. Ze kwamen een bende zakkenrollers tegen en die verkrachtte haar terwijl de zoon toekeek. Toen staken ze de jongen neer en toen haar. Laure overleefde want ze werd getransformeerd. In het begin vond Laure het vampier zijn niet fijn. Ze haatte het om mensen te doden en kwam er toen achter dat ze ook dierenbloed kon gebruiken. Ze is heel schuchter tegenover jongens. Bij haar vriendinnen komt Laura helemaal los en dan is ze vrolijk, zingt ze de hele dag en doet ze de gekste dingen. Laure heeft een ook een prachtige stem.
    . Gave: Laure kan heel veel met water en wind, ze kan water besturen, verwarmen, bevriezen en ontrekken uit vb bomen, planten, mensen.. Wind kan ze besturen, ze kan wolken bewegen, ze kan bliksem veroorzaken.
    Extra's: Laure’s vader was markies en Laure is dus streng opgevoed
    Crush: Laure heeft geen crush, ze durft jongens niet aan te spreken omdat ze nog altijd schrik heeft.

    Laat je me weten of ik de rol heb? Laat je weten als je begint?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 23:42 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    . Rol: leadsinger
    . Titel: white skin, red eyes and... a pasion for music! (maby da ofzo)
    . Voornaam: mickie
    . Achternaam: melson
    . Volledige naam: mickie melson (heeft geen tweede naam en is nie gedoopt)
    . Echte leeftijd: 128
    . Leeftijd van transformatie: 17
    . Uiterlijk: mickie melson
    . Karakter: hyper, lef, soms iets te wijnig consentratie, zorgzaam, wat kinderlijk, uitdagend, schattig en stoer. trekt alleen wel vaak problemen aan en ik nogal klungelig...
    . Gave: geluidstrillingen omzetten ik krachtige aanvallen of schilden. das handig bij de muziek
    . Extra's: wil graag aan karate doen maar dat kan nie omda ze "vampier kracht" heeft. heeft een huisdiertje (muis) genaamd tjuppie, is vega (drinkt alleen van dieren uit het bos)en heeft een goede zelfbeheersing
    . Crush: pic crush (de grote foto)
    naam: ward. is net zo speels en kinderlijk als mickie maar kan als ie iets meent of er is iets ergs heel serieus zijn en is dan een goede leider. Hij is 19 en werkt als dj. hij weet dat mickie vamp is omdat ze geen geheimen in de relatie wilde en nadat mickie ward heeft kunnen overtuigen dat het veilig was is hij er aan gewend geraakt en maakt hij er soms domme grapjes over.

    whahaha mis ik iets toevallig?!
    laat je weten al het begint?!


    xD


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...

    Wat voor SOORT vampiers zijn het eigenlijk?(A)
    want ik kan 3 soorten bedenken:
    - Dracula soort
    - Twilight soort
    - Vampire Dairies Soort xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Bloodydreams schreef:
    Wat voor SOORT vampiers zijn het eigenlijk?(A)
    want ik kan 3 soorten bedenken:
    - Dracula soort
    - Twilight soort
    - Vampire Dairies Soort xD


    en wat denk je van de vampieren in de nachtwacht en dagwacht boeken? ;p (ok ok, die boeken zullen behoorlijk onbekend zijn hier :Y))


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    en wat denk je van de vampieren in de nachtwacht en dagwacht boeken? ;p (ok ok, die boeken zullen behoorlijk onbekend zijn hier :Y))


    Haha, ken k nie xD ow! We hebben ook nog the underworld vampieren!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Bloodydreams schreef:
    Wat voor SOORT vampiers zijn het eigenlijk?(A)
    want ik kan 3 soorten bedenken:
    - Dracula soort
    - Twilight soort
    - Vampire Dairies Soort xD


    Vampire Diaries/Twilight soort is goed ;D
    Als ze er maar als een "gewoon" mens uitzien.


    Forlife.

    Als je nog rollen nodig hebt, ik verveel me toch.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als je nog rollen nodig hebt, ik verveel me toch.

    Doe maar, hoe meer hoe liever ;D


    Forlife.

    Onevoice schreef:
    (...)
    Doe maar, hoe meer hoe liever ;D


    Okay dan, ga gelijk invullen :'D


    Your make-up is terrible