• Ik was vandaag in het ziekenhuis om m'n pa te bezoeken. En daar stonden twee jongens met doosjes chocolade en paaseieren enzo voor het goede doel (Gehandicapten die in een rolstoel zitten,) Dus ik heb vandaag twee van die doosjes gekocht:Y) Ze waren eigenlijk wel duur voor maar 250 gram chocolade maar het is voor het goede doel en zo iets vertrouw ik méér dan 'stoort nu op giro...,' gedoe omdat je dan ook zeker weet dat het ook écht voor dat doel gebruikt wordt.

    Wat vertrouwen jullie meer?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als je goed kan zien dat ze van een oficieel doel zijn(die ik ken),vertrouw ik hun ook meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Als je goed kan zien dat ze van een oficieel doel zijn(die ik ken),vertrouw ik hun ook meer.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Exercitus schreef:
    Als je goed kan zien dat ze van een oficieel doel zijn(die ik ken),vertrouw ik hun ook meer.

    Ik deel jouw mening, zoiets vertrouw ik ook meer :3

    UNCOMMON schreef:
    Ik deel jouw mening, zoiets vertrouw ik ook meer :3


    Live life like a raver.

    UNCOMMON schreef:
    Ik deel jouw mening, zoiets vertrouw ik ook meer :3


    None but ourselves can free our minds.

    Exercitus schreef:
    Als je goed kan zien dat ze van een oficieel doel zijn(die ik ken),vertrouw ik hun ook meer.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!