• Naam: Joyce Bosman.
    Leeftijd: 14
    Woonplaats: Ergens in Friesland. Het is een dorp, maar wordt gezien als een stad. Rara, welk dorp is het? :Y)
    Kort iets over mezelf: Nou, ik ben Joyce. Ook wel Mayday. Of iets anders, want ik kan mijn username veranderen. x'D Ik ben dus 14 jaar en wordt 15 op 30 mei. Ik ben erg creatief aangelegd. En muzikaal. KOm alsjeblieft niet aan met sporten, ik ben een lopende magneet voor ballen en ik struikel met de domste dingen. (krul) Verder lijd ik een normaal leven. ;D
    Lopend verhaal:
    WARNING! Allemaal Twilight x'D

    Intentional Accidents.
    Lotus verhuist tegen haar zin in naar Forks. Maar het is voor haar moeder. Daar ontmoet Lotus de Cullens en raakt geïnteresseerd in Edward. Na een ongeluk is ze ervan overtuigd dat de CUllens niet menselijk zijn. Ze gaat zichzelf in gevaar brengen om dit voor haarzelf te bewijzen.

    Sunflowers.
    Aleydis leeft in de 19e eeuw. Ze wordt uigehuwelijkt, maar dat gaat niet door als het hele dorpje word uitgemoord door vampiers. Het leger van Maria dwaalt nog rond. Aleydis is geschokt bij het zin van haar vrienden en familie. Allemaal dood. Zelf word ze getransformeerd. En daar ontmoet ze Jasper. Hij wordt haar privétrainer. Maar als ze een relatie krijgen en het mis gaan, vertrekt Jasper.

    How Strange.
    Ismay gaat studeren. Als 16 jarige is dat best ongewoon. Vooral op de universiteit waar ze naar toe gaat. Na een paar weken ontmoet ze Edward Cullen. Hij speelt piano in een verboden gebied. Zij wordt betrapt. Edward smeekt haar het niet door te vertellen. Dat doet ze niet op één voorwaarde: dat hij haar leert piano spelen. Maar als de avondcollege studenten erachter komen dat ze met elkaar omgaan, worden er moorden gepleegd om Ismay heen.

    The apple doesn't roll far from the appletree.
    Solée heeft een raar leven. Niet raar, maar gewoon wreed. Haar ouders zijn dood, haar grootouders. Ze heeft alleen Bella nog, haar overgrootmoeder. Ze gaat naar Bella in Forks en in diezelfde dagen komen de Cullens ook terug.

    <3


    And now we're counting down to Phase Zero.