• De twee 'grootste' clubs ter wereld, kun je wel zeggen. Mooie clubs, mooi voetbal, mooi spel. Slechte supporters.
    Als Leana met haar broer naar Barça - Arsenal gaat, zijn er enorme rellen. Ze doen mee, als echte Barça supporters. Het hele stadion zit vol met Barça-supporters, maar ook Gunners. Ook Arsenal voetballers zelf, wat doet ze als ze een Arsenal voetballer ziet, en ze niet wilt dat het blijft met alleen zien?
    Leonie, gek van voetbal, van Arsenal, gaat samen met haar broer naar Barcelona, om haar favoriete club aan te moedigen. Ze komen er aan, met een goede bedoeling, maar eindigt met rellen. Maar dan ziet ze een Barça speler, die ze wel vaker zou willen zien.


    Featuring: Samir Nasri & David Villa


    Rollen:
    x- Vriendinnen Leana (ongeveer twee) Horan, Sneijder
    x- Vriendinnen Leonie (ongeveer twee) RVertonghen, Francesc
    x- WAG's Blaugrana's (maximaal vier) Villacious - Ibrahim, Zaida - Lionel, Horan - Gerard
    x- WAG's Gunners (maximaal vier) Francesc - Nicklas, CxFabregas - Cesc, Espanya - Robin, Bierbergasme - Jack


    Invullen
    x- Naam (plus tweede naam)
    x- Achternaam
    x- Leeftijd
    x- Nationaliteit
    x- Familie
    x- Relatie
    x- Uiterlijk (beschrijving + foto)
    x- Karakter (mag in steekwoorden)
    x- Hobby's
    x- Extra's

    CESC EN NICKLAS ZIJN BEZET


    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 15:34 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nick is bezet, die vul ik zo in, eerst proloog _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naam Rosie Belle Amanda
    Achternaam Alvaréz
    Leeftijd 20
    Nationaliteit Spaanse
    Familie Rosie heeft éen oudere broer, éen jongere broer en gescheiden ouders. Na de scheiding, die rond haar 8e levensjaar plaatsvond ging ze bij haar vader wonen die inmiddels al 3 jaar een nieuwe vriendin heeft. Haar moeder verhuisde terug naar Baskenland, waar ze geboren is, pakte daar haar oude zigeunerbestaan weer op. Rosie, haar broers en haar vader verhuisden terug naar Málaga waar haar vader geboren is. Inmiddels is Rosie uit huis en woont ze bij Leo in Barcelona, en heeft ze amper nog contact met haar ouders.
    Relatie Rosie en Lionel zijn elkaar via hun ouders tegengekomen. Leo was met zijn ouders op vakantie in Baskenland, lang geleden, en Rosie bracht toen de zomer door bij haar moeder. Hun ouders raakten bevriend en bleven ook nadat Lionel's ouders weer terug naar Argentinië waren contact houden. Een aantal jaren later besloten ze een reunië te houden, maar ditmaal met familie. Rosie en Lionel werden aan elkaar voorgesteld in de hoop dat er wat moois uit voort zou bloeien, en hun wensen werden waarheid. Er was meteen een vonk en na een tijdje trok Rosie zelfs bij Lionel in, in Barcelona.
    Uiterlijk Rosie is voor een ras-Spanjaard nogal anders dan de meeste meisjes. Ze heeft piekerig, stroblond haar, grijsblauwe ogen en een lichte huid die bezaaid is met rossige sproetjes. Ze heeft een erg onschuldig uiterlijk, maar onderschat haar daarin niet. In de zomer kleurt haar huid donkerder en bruiner, maar haar sproeten blijven het hele jaar door zichtbaar, tot haar eigen ergenis maar tot plezier van Lionel. Mede daarom word Rosie vaak op straat aangesproken door Spanjaarden die denken dat ze uit Engeland o.i.d. komt.
    Karakter Rosie is een zeer eigenzinnig type. Ze gelooft in zichzelf en maakt dat ook waar door vól voor haar dromen te gaan. Ze is erg zorgzaam en streberig, en zit daarom vaak met haar neus in de boeken om meer te weten te komen over haar interesses: Archeologie en topografie.
    Hobby's Lezen, reizen, koken, zwemmen.
    Extra's Rosie maakt haar eigen sieraden. Ze heeft vroeger van haar oom geleerd hoe ze zilver moet bewerken, en heeft al verscheidene unieke sieraden gemaakt, waaronder een zilveren hangertje die de verbintenis tussen Lionel en haar moet voorstellen. Het is een afbeelding van twee vogels die door elkaar heen verweven zijn tegen een achtergrond van een stralende zon, en die omringd zijn door bloemenkransen, met de letters L en R erin gragraveerd. Rosie is maanden aan de hangers bezig geweest, maar niet voor niets: Ze dragen hem allebei dag en nacht, om zowel kettingen als armbanden.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 15:47 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Dude, ik wil vriendin van Leonie zijn,. Want want want, nou dat wil ik.
    Maar ik moet om half 5 werken, dus is het goed als ik dat vanavond allemaal in vul(A) *Kijkt heel lief*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    Dude, ik wil vriendin van Leonie zijn,. Want want want, nou dat wil ik.
    Maar ik moet om half 5 werken, dus is het goed als ik dat vanavond allemaal in vul(A) *Kijkt heel lief*

    tuurlijk (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    tuurlijk (:


    Yes:Y) (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Gaaaaast ik wil Cesc! Vul straks in want ik moet duits leren (huil)


    No guts no glory.

    Espanya schreef:
    Gaaaaast ik wil Cesc! Vul straks in want ik moet duits leren (huil)

    Ik heb Cesc al aan Naomi beloofd '$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vriendin Ibrahim Afellay
    x- Naam (plus tweede naam): Ashley Irene
    x- Achternaam: Stevens
    x- Leeftijd: 22
    x- Nationaliteit: Amerikaans
    x- Familie: Ashley is opgegroeid als enigstkind, haar ouders waren rijk dus ze is verwend. Maar daardoor is ze niet arrogant geworden. Daarna is ze met haar ouders mee verhuisd naar Spanje waar ze nu 5 jaar woont. Ashley heeft verder wel familie, maar daar gaat ze niet enorm mee om. Behalve haar neef met wie ze goed bevriend is. Haar ouders waren altijd dol op reizen, dus ze woonden nooit langer dan éen jaar op dezelfde plek. Amerika, Engeland, Frankrijk, Duitsland, op veel plekken zijn ze geweest.
    x- Relatie: Wanneer Ashley met haar ouders net in Spanje woonde ontmoette Ashley Ibrahim Afellay in Barcelona, beide waren ze nog niet erg wegwijs en zo hielpen ze elkaar. Daarbij groeide daar ook hun gevoelens voor elkaar, nu hebben ze een relatie en Ashley is ingetrokken bij Ibrahim terwijl haar ouders alweer zijn verder gereisd.
    x- Uiterlijk (beschrijving + foto):Ashley is redelijk lang, maar dat komt meestal door haar hakken. Ze is 1.65. Ze heeft een licht getinte huid. Haar haren zijn zwart met hier en daar een pluk bruin tussendoor. Het golft een beetje en is lang. Ze heeft donkerbruine ogen. Meestal heeft ze wel make-up op, maar natural. Ashley is nietecht van de opvallende dingen, maar is wel stylish. Ze heeft een goede smaak en laat dat zeker ook wel zien.
    x- Karakter (mag in steekwoorden): Ashley weet wie ze is en wat ze wilt. Ze heeft haar compleet eigen mening en het kan haar nooit zoveel schelen wat anderen van haar denken. Ze is goed gebekt en heeft heel wat weerwoorden klaarstaan als jij haar uitscheldt. Verder is Ashley een lieverd als je haar goed kent.
    x- Hobby's: Ashley is dol op dansen en zingen, ze is redelijk lenig en voor haar figuur gaat ze wel een paar keer per week naar de sportschool, of gaat ze op haar eentje joggen, of samen met Ibi natuurlijk. Verder doet ze vanalles en nogwat, ze is een buitenmens en zit het liefst in de zon.
    x- Extra's: –

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 16:06 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    WAG Robin v Persie :9~

    x- Naam Maeve Leyanna (roepnaam; Mae)
    x- Achternaam Arnelas - Zapareto
    x- Leeftijd 23
    x- Nationaliteit Spaans, maar woont in Engeland.
    x- Familie Mae heeft een erg hechte familie. Elke maand word er bij haar oma een etentje gehouden waar iedereen heen komt voor de gezelligheid. Ze woont ophaarzelf. Haar broertje Jerrald woont nog wel bij haar ouders in Spanje. Zelf gaat ze niet elke maand naar het etentje van haar oma, daar heeft ze namelijk niet genoeg geld voor om telkens heen en weer te reizen.
    x- Relatie Bijna vier maanden met Robin. Op haar zeventiende heeft ze een slechte ervaring gehad met mannen en sindsdien geen langere relatie meer gehad. Ze houd erg veel van Robin en vertrouwd hem, ze hoopt dat het dit keer beter gaat.
    x- Uiterlijk Mae heeft prachting blond haar, dat tot over haar schouders reikt. Haar speciale groene kleur ogen zijn omringt door donkere wimpers. Ze vind het mooi om haar ogen iets donkerder op te maken met eyeliner of kohlpotlood en op haar lippen doet ze meestal iets lippenstift. Ze lijkt niet echt Spaans, dit komt doordat haar moeder een blonde Deense is. Op haar schouderblad heeft ze een tatoeage "Don't Give Up" Het heeft ook een speciale betekenis, haar beste vriendin was verdronken toen haar gasfles opraakte tijdens het duiken.
    x- Karakter Het liefst doet Mae de dingen waar ze van houd, en vind het dan ook zwaar irritant als ze verplicht word dingen te doen die ze niet wilt doen. Mae is altijd erg rustig. Als je met een grote groep weg zou gaan, en ze blijft ergens achter zou je haar in de eerste instantie niet eens missen. Als je haar beter kent kan je het heel leuk met haar hebben en ze is het beste shopmaatje ooit. Mae is altijd eerlijk, behalve als ze iets toch té erg vind om te zeggen. Verder is ze erg liefdevol.
    x- Hobby's Klassiekers lezen, haar favoriet is en blijft Pride & Prejudice. Ze houd ook erg van shoppen, maar haar grote passie blijft altijd dansen. Daarnaast vind ze het ook niet erg om eens een potje voetbal te spelen met de mannen. Met een videospel verslaat ze je ook snel!
    x- Extra's -

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 16:20 ]


    No guts no glory.

    Olaya schreef:
    (...)
    Ik heb Cesc al aan Naomi beloofd '$


    Dan ga ik Robin invullen :)


    No guts no glory.

    Mag ik Jack Wilshere? :9~(krul)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Biebergasme schreef:
    Mag ik Jack Wilshere? :9~(krul)

    tuurlijk (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jack Wilshere!
    x- Naam (plus tweede naam): Eluna Savannah.
    x- Achternaam: Ebrevena.
    x- Leeftijd: 18
    x- Nationaliteit:Brits, Spaans.
    x- Familie: Eluna heeft een goede band met haar ouders. Ze is geboren in Sofia, Bulgarije maar toen ze 3 jaar was, verhuisde ze naar London. Ze heeft een Britse moeder een een Spaanse vader. Eluna is enig kind en krijgt daarmee altijd haar zin. Maar ze luistert nu nog steeds naar haar ouders.
    x- Relatie: Eluna kende Jack al vanaf de kleuterschool. Ze zaten samen in de middelbare school en gingen vaak samen op vakantie. Ze waren toen de beste vrienden, maar toen Jack het maakte in de voetbalwereld hadden ze geen contact meer. Nu 5 jaar later ontmoeten ze elkaar weer toen Eluna naar een match van Jack ging kijken. De chemie was er opnieuw, ze begonnen te daten en nu zijn ze een koppel.
    x- Uiterlijk: Eluna is een zuiderse type. Ze heeft lange, bruine haren en donkerbruine ogen. Als ze lacht heeft ze van die schattige kuiltjes in haar wangen, wat ze soms irritant vindt. Maar dat vinden de mensen schattig aan haar. Eluna is 1m68, slank gebouwd en heeft mooie rondingen.
    x- Karakter: Eluna is heel sociaal, behulpzaam, heeft veel gevoel voor humor, soms koppig en jaloers, maar vooral altijd lief en vriendelijk.
    x- Hobby's: Badminton, skiën en piano spelen.
    x- Extra's: Ze studeert psychologie aan de universiteit van Oxford.

    Btw; Laat je weten wanneer je de story hebt geactiveerd? (: x


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Is Aaron Ramsey nog vrij:9~?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Is Aaron Ramsey nog vrij:9~?

    uhh, ja, maar ik weet niet zeker of hij erin komt.. Cesc en Nicklas sowieso, en dan nog 2 andere Gunners


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John