• Jeej ik hou van de zon haha ik ben echt al een paar dagen vrolijk door het weer :3

    Ik ga al een paar dagen zonder jas naar school, vandaag gingen een jongen uit me klas en ik touren op zijn scooter onder de les en nu zit ik hier thuis in de tuin in me driekwartbroek, een t-shirtje en me zonnebril op haha want het is hier 20 graden! (:

    Wie geniet er nog meer zo van dit weer? En wat doen jullie met dit weer? (:


    dream, dare, fly!

    Ik zit al een paar dagen heel lekker in mijn vel, en dat komt door de zon (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb een paar uur lekker buiten gezeten net. Mijn proefwerk leren en mijn Duits boekje lezen: zaalig. Zo is schoolwerk best te doen (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaaa echt chill, ik moest een halfuur op mn trein wachten, dus ging maar lekker op een bankje in het zonnetje zitten.
    Nja, toen ging er wel een wijf naast me zitten terwijl er een paar meter verderop ook een vrij was, maar toch.


    blame the bully.

    het regent nu bij mij :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Renaissence schreef:
    Leren voor de examens, momenteel. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    wij hebbe nu een ijskarretje vooor onze school staan:D


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    jessicaXtom schreef:
    het regent nu bij mij :[


    Bah hier nog niet (:


    dream, dare, fly!

    Ik was naar het strand en ik ging ijsjes halen. En heerlijk op de fiets zonder jas + zonnebril gezeten (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.