• Vandaag zat ik in een tussenuur buiten en klas 2 had drama-les daar. Aan het einde van hun les gingen ze met z'n allen knuffeltikkertje doen, dus als je getikt was moest een ander je een knuffel geven zodat je weer verder kon.
    Een jongen uit mijn leerjaar besloot mee te doen, maar hij is nogal lomp (en hij stinkt) dus hij duwde al die kinderen gewoon omver en niemand wilde een knuffel van hem.
    Ik was samen met wat vrienden vol medelijden toe aan het kijken toen we een jongen die getikt was heel zielig 'ik vind hem eng' hoorden zeggen. En dat was heel grappig x'D

    Mijn dag was trouwens sowieso echt loos want er waren te weinig mensen om les te geven vanwege een bio excursie dus de helft v.d. lessen viel uit x)

    En hoe was jullie dag? Het was trouwens wel echt super mooi weer.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik had ook 3 van de 6 lessen inval, omdat veel leraren van mij met een uitwisseling naar Barcelona zijn en vanavond pas terugkomen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn Duits-so ging redelijk. Die vrouw van economie kwam niet, yaay. NL was boring, engels en frans idem dito. Maar, ik had een 8,7 voor mijn geschiedenis-so -blij-
    Het viel dus wel mee :]

    Ik was vrij vandaag, maar ik moest veel huiswerk maken. Maar ik heb een stuk met de hond gelopen, dus ik heb wel genoten van het mooie weer ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    saai. maar hier regent het nu :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    In tussenuur lekker buiten gezeten.


    I live for the applause, you will die for it.

    geschiedenis was saai ging maar tellen hoeveel keer onze lerraar hé zij (voorbeeld: hé hé hé jongens stil)


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Een moeilijk Maw proefwerk en een nog moeilijker wiskundeproefwek -thumb down-

    Maar morgen hoef ik welgeteld 10 minuten op school te zijn voor mijn mondeling (cool)


    No growth of the heart is ever a waste