• Zoals degene die deze story lezen vast al gemerkt hebben is het uit Tussen Tom en zijn vriendinnetje Camilla en aangezien ik geen idee heb voor een nieuw vriendinnetje dus laat ik dat aan jullie over :D en owja als extraatje tom is nog 18
    Heb je intressen voor de rol als
    Toms vriendin
    vul dan dit in

    Naam: (volledig voor+achternaam)
    Leeftijd:
    Karakter:
    Interesses:
    uiterlijk:
    Extra:
    Manier van ontmoeten:


    Ik kies niet de eerste de beste maar degene met de leukste en origineelste manier van ontmoeten ;)


    Er is gekozen en het is BillHumanoid Bedankt voor het invullen en sorry voor degene als ik je terleurgesteld heb, volgende keer beter =)

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 21:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    naam: clare vintasch ( uit gesproken als clare vintist)
    leeftijd:21
    karakter: lief leuk bitch behulpzaam een echte meid heeft 3 geweldige vriendinnen
    intresses: een goed gesprek, houdt van shopahollic zijn en kan zich gelukkig maken met een goed genietend leven
    manier om te ontmoeten: clare schrifjt misdaad boeken, en werkt daar voor bij de politie ( is FBI agent) en ze komen elkaar tegen in de auto winkel voor een neiwue auto^^

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 21:34 ]


    Some angels have no wings.

    Naam: Mia Mcbride
    Leeftijd:17
    Karakter:Lief,behulpzaam,eigenwijs
    Interesses:Houd van leuk en plezierige leven vol spanning en hgeen saaie dag.
    uiterlijk:http://erikatt.deviantart.com/art/Behind-blue-eyes-100138514
    Extra:Hmmm heeft aleen de moeder nog.
    Manier van ontmoeten:Ik ben een keer rusie gehad met iemand en die wou me slaan als hij net .De hoek omkomt en me gelukkige helpt.(doe amar wat)


    Never regret something that made you Smile

    Naam: Jamie May Claes
    Leeftijd: 18
    Karakter: eigenwijs, lief, betrouwbaar, soms verlegen, behulpzaam
    Interesses: muziek, dansen, vrienden, shoppen, leuke gesprekken voeren, maar ook serieuze, wil graag mensen helpen.
    uiterlijk: Jamie
    Extra: Ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar vader.
    Manier van ontmoeten: Ehm, dat Tom, Bill, Georg en Gustav uitgaan en daar is zij ook. en zo ontmoeten ze elkaar dan xd

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 9:43 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Naam:Elmin Beau Holmes
    Leeftijd:17 jaar
    Karakter:Elmin is over het algemeen een rustig meisje met een megastel hersens, ze is erg slim maar wil dat het liefste niet te veel laten merken. ze is erg afwezig en droomt meestal maar wat voor zich uit, ze is erg lief en helpt mensen graag met hun problemen.
    Interesses:Gitaar spelen & voetballen
    uiterlijk:elmin beau holmes
    Extra:Elmin is erg arm, dat komt omdat haar vader haar moeder en haar heeft verlaten en al hun geld mee heeft genomen. elmin moet nu vaak werken en mist zo veel dagen op school, ze is ook al vaak gevraagd om bij het nationale meisjes voetbal team te spelen. maar die kansen heeft ze al vaak af moeten slaan omdat ze gewoon het te druk heeft met werken.
    Manier van ontmoeten:Elmin werkt in een eettentje waar veel jongeren komen, ze kent er veel mensen maar de jongen die daar naar binnen komt lopen niet. tom kaulitz, meteen vind ze 'm apart en negeert hem. maar dat ziet tom natuurlijk als uitdaging en gaat erop in
    <3

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 13:54 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Ilse Rosa Milaan
    Leeftijd: 17
    Karakter: Charmant spontaan, chaotsch, flapuit, eerlijk & direct.
    Interesses: Paardrijden, honden& katten, uitgaan
    uiterlijk: picture & picture 2 Meer foto's kun je altijd vragen
    Extra: Ilse is een rijk meisje van 17, Ze krijgt alles wat ze wil. Maar wil Absoluut niet dat iemand weet dat ze rijk is. Ze wil gewoon zich zelf blijven. en dat kan niet als iedereen zich anders gaat voordoen dan ze in werkelijkheid zijn. Verder is ze ook 3 jaar lang verslaaft geweest aan Harddrugs. Nu is het gelukkig minder. maar ze heeft er nog wel moeite mee.
    Manier van ontmoeten: Tijdens het uitgaan word ze behoorlijk dronken en word ze wakker langs een jongen ^^

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 14:29 ]

    Naam: Lanie Maddox
    Leeftijd: 17
    Karakter: Ze is heel erg sociaal en vertrouwt mensen daarom soms iets te snel. Als je haar goed kent en ze kan je vertrouwen, kan ze een hele goede en betrouwbare vriendin zijn. Je kan ook heel veel met haar lachen en ze houdt zich ook vooral niet stil op de achtergrond. Ze heeft een duidelijke eigen mening en is erg nuchter en niet snel bang. Ze is erg slim maar zo komt ze soms niet over. Voor de rest kan ze snel beledigd zijn en vooral als mensen een opmerking maken over haar uiterlijk, ze kan namelijk erg onzeker zijn.
    Interesses: Ze zit op kickboxen en dansles, houdt van uitgaan, zingen, en fotograferen. Ook vindt ze het leuk om zelf op foto's te staan. Kleding ontwerpen is een van haar grootste hobby's.
    uiterlijk: Klik Klik1 Klik2 Klik3 Klik4Roodbruin haar, blauwgroene ogen, slank, 1.73
    Extra: Lanie is erg volwassen voor haar leeftijd. Ze rookt af en toe en probeert haar gevoelens te negeren als ze iemand leuk vindt. Ze heeft een tongpiercing en een muzieknootje achter haar oor, een tattoo dus :'D.
    Manier van ontmoeten: Soms moet ze haar zus helpen in haar kledingzaak en daar is ze Tom al vaker tegengekomen... Ofzo :'D

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 21:09 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    hmm ik had gehoopt op wat meer reacties xD maar er is nog tijd :P ze is nog niet nodig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Krijgen we te horen als iemand de rol heeft?


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Naam: Kim Destin.
    Leeftijd: 17
    Karakter: Vrolijk, lief, eigenwijs, koppig, luisterd naar anderen als ze het moeilijk hebben, ze is niet op haar mondje gevallen, ze kan haar mond houden wanneer het nodig is en als haar een geheim word verteld verteld ze dat nooit door.
    Interesses: Shoppen, houd van gitaar spelen, houd van feesten en uitgaan, houd ook veel van reizen en wilt ook graag de wereld zien.
    Uiterlijk: Kim Destin. Blond haar, Met Groene Bruine Ogen. Ze is niet te dun maar ook niet te dik.
    Extra: Heeft een tongpiercing. Speelt ook gitaar. Ze komt uit een normaal gezin en weet altijd wat ze wil. Ze heeft 1 hond en 2 katten. Ze is graag bij vrienden om lol te maken. Ze houd niet van horror en thriller. Op muziek kan ze altijd los gaan waar ze ook is. Als het even niet mee zit probeert ze altijd er het beste van te maken. Ze is nog school gaande maar wordt er vaak uit gestuurd omdat ze veel lacht in de klas. Ze wilt later gaan studeren voor dierverzorger omdat ze graag met wilde dieren wilt gaan werken. Maar ze wilt ook graag beroemd worden met een eigen bandje. Voor de rest luisterd ze naar allerlei soorten muziek. Ze kent Tokio Hotel wel maar schenkt er niet veel aandacht aan.
    Manier van ontmoeten: In een restaurant waar ze allebei zitten te eten met vrienden. Ze haalt een drankje en bots daarbij tegen Tom op die nu onder het drankje zit en ze schrikt daardoor en probeert natuurlijk het van zijn shirt af te krijgen wat niet goed lukt. Ze raken aan de praat en daardoor begint er een vriendschap te groeien of zelfs meer.

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 20:55 ]

    Ik vul ook ff in^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ja natuurlijk ik stuur jullie een berichtje als je de rol heb
    Ik heb er al drie op het oog die ik wel erg leuk vind maar ik sta open voor meer en hoop natuurlijk dat er nog reacties komen :P


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jolly schreef:
    Ja natuurlijk ik stuur jullie een berichtje als je de rol heb
    Ik heb er al drie op het oog die ik wel erg leuk vind maar ik sta open voor meer en hoop natuurlijk dat er nog reacties komen :P


    ik ben nog bezig met veranderen is dat erg?

    BillHumanoid schreef:
    (...)

    ik ben nog bezig met veranderen is dat erg?

    nee hoor ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oke. :D

    Ik hoop dat het snel bekend word.

    BillHumanoid schreef:
    Oke. :D

    Ik hoop dat het snel bekend word.

    Zo snel mogelijk kies ik de leukste uit, je hoort het vanzelf wel ;) die van jou vind ik trouwens wel leuk dus je maakt een kans ;)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]