• Haha ik zit nu bij rekenen en daar hebben we mini laptops op school voor dus ik zit heel relaxt hier achter de laptop (heel asociaal met me voeten op tafel en niet aan het rekenen) start ik mijn minilaptop op en dan krijg je een scherm waar je je account op moet invullen om in te loggen... Dus ik krijg dat schermpje zo zie ik ineens dat er nog iemand ingelogd staat... Niks ergs, kijk ik nog een keer blijkt het mijn crush te zijn die nog ingelogd was hahah en nu zit ik op zijn account x'D

    En dit is al de zoveelste keer dat ik een minilaptop of pc op school krijg waar mijn crush voor me op heeft gezeten of dat er dingen gebeuren dat met mijn crush te maken heeft dus ik vind het nu heel eng worden en geen toeval meer :')


    dream, dare, fly!

    Pff ja hoor ik dacht net ook nog in de pauze van wedden als wij naar binnen gaan loopt hij net naar buiten en net toen ik de deur open wou doen ging de deur open en wie was het? Mijn crush! :9~
    Ook al de zoveelste keer dat dat gebeurd haha x'D


    dream, dare, fly!

    Oeh dat is cool :3 Had een berichtje voor hem achtergelaten dan (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Oeh dat is cool :3 Had een berichtje voor hem achtergelaten dan (nerd)


    Aah poep had ik dit bericht maar eerder gelezen haha x'D
    Echt ik heb alleen maar van die vage "toeval" acties vandaag gehad :')
    En morgen heb ik de hele dag samen met hem les jeej dat word nog leuk x'D


    dream, dare, fly!

    Haha, leuk toeval! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Haha vet leuk toeval!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat zal gewoon toeval zijn. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jullie zijn bestemd voor elkaar! :Y)
    -niet dat ik erin geloof-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.