• to the point ;
    Ikweet echt niet wat doen, de jongen waar ik een jaar lang een crush op had, twee maanden een knipper relatie mee had, en waar ik sinds drie maanden alle contact mee heb verbroken, blijft telkens terug een weg in terug naar mij zoeken.
    Hij kwetste mij zoveel keer, we probeerde vrienden te zijn maar dat werd ook nx, ikvroeg hem maar één ding en dat was mij met rust laten, maar zelfs dat kan hij niet doen voor mij. Iedere keer als hij mij een bericht stuurt breekt men hart opnieuw.
    Ikhou nog altijd evenveel van hem, maar iemand die je 3keer achter elkaar de stukjes van je gebroken hart terug bij elkaar heeft gelijmt om ze zelf terug te kunnen breken, die kan ik toch niet vertrouwen ?


    advies van een vriendin ;
    asl hij blijft terug komen, moet je hem misschien nog een kans geven; maybe he's the one .

    bericht van hem (7min geleden);
    da waart gij tg ni op d basket e? mt een nieuw lief ofzo ? x

    Iemand die weet wat te doen ?


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Vergeet hem. Negeer hem? Je wilt hem niet meer, tenminste, dat is wat ik zo lees. Blijf bij je standpunt. als hij jou al vaker gekwetst heeft, moet je jezelf beschermen er ervoor zorgen dat hij het niet nog eens kan doen.

    Geef hem toch nog maar een kans misschien is hij gewoon echt wel the one. Dit soort dingen zie je ook vaak in films.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mis moet je hem gewoon negeren :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Het is gwn over, hoe veel je ook van hem houd. Hij heeft je hart gebroken en opnieuw. Het is nu over. En niet op zijn smsjes reageren. Maar jij moet zelf de beslissing nemen.


    "Let them eat cake!"

    pff ; ikzou gwn graag willen dat hij eindelijk snapt dat het niet meer hoeft vr mij :)


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    JolienBitch schreef:
    pff ; ikzou gwn graag willen dat hij eindelijk snapt dat het niet meer hoeft vr mij :)

    Zeg dat dan eens duidelijk tegen hem?

    Yeah, dat deed mijn ex ook. Dat heeft me geleerd dat het uiteindelijk toch niets meer wordt. Ik werd elke keer weer teleurgesteld. Ik raad je aan om hem echt zoveel mogelijk te negeren. Want al hou je nog zoveel van hem, je bent te gekwetst om weer iets met hem te beginnen. Dat merk je nu al, maar als je dan weer een relatie met hem hebt dan merk je het al helemaal.
    Geloof me, er zijn zat andere jongens die jij leuk kan vinden, en die jou ook helemaal zien zitten.


    Life is hard and then we die

    nou laat hem achter,
    want ik denk dat als hij je hart al vaak gebroken heeft, dat hij het zo nog een keer zou kunnen doen ;x -ik zeg niet dat hij dat gegarandeerd gaat doen, maar de kans zit er in-

    heb iknet gdn, en niet echt op een vriendelijke manier ; waarop hij terug stuurt ;
    ma echt, ikga u nie zomar stre, 'ksnap het wel, Sorry Jolien...
    2secconden later ;
    dit is het dus ?
    nog eens 2seconden later ;
    ?

    enzo maar door ;(


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    PUKKELxDING schreef:
    Yeah, dat deed mijn ex ook. Dat heeft me geleerd dat het uiteindelijk toch niets meer wordt. Ik werd elke keer weer teleurgesteld. Ik raad je aan om hem echt zoveel mogelijk te negeren. Want al hou je nog zoveel van hem, je bent te gekwetst om weer iets met hem te beginnen. Dat merk je nu al, maar als je dan weer een relatie met hem hebt dan merk je het al helemaal.
    Geloof me, er zijn zat andere jongens die jij leuk kan vinden, en die jou ook helemaal zien zitten.


    nu moet hij het alleen nog snappen ; en dan ben ik terug goed bezig.
    na maanden was ik sinds dat de zon scheen vorige week terug een btje gelukkiger zndr hem, en nu dit weer ;( pff .


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Whipple schreef:
    nou laat hem achter,
    want ik denk dat als hij je hart al vaak gebroken heeft, dat hij het zo nog een keer zou kunnen doen ;x -ik zeg niet dat hij dat gegarandeerd gaat doen, maar de kans zit er in-

    ikdnk ook dat de kans groot is ;(


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    JolienBitch schreef:
    heb iknet gdn, en niet echt op een vriendelijke manier ; waarop hij terug stuurt ;
    ma echt, ikga u nie zomar stre, 'ksnap het wel, Sorry Jolien...
    2secconden later ;
    dit is het dus ?
    nog eens 2seconden later ;
    ?

    enzo maar door ;(

    Dat is dan zijn probleem, laat hem nu maar eens links liggen (:

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Dat is dan zijn probleem, laat hem nu maar eens links liggen (:


    I'll try =)


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    zoals ze zeggen: iedereen verdient een tweede kans, maar hoeveel heeft hij er al niet gehad?
    als hij echt van je houdt dan zouw hij je wel met rust laten. maar probeer hem te negeren.
    maar je moet het zelf weten, dit zouw ik doen in jouw geval.


    the plastic made dreams

    Als ik jou was, zou ik hem negeren. 3x je hart gebroken en dan nog steeds wat met je willen? Dat zou ik niet doen.. Blokkeer hem op msn, op je mobiel en ga zo maar door, dat is denk ik het beste. Maar je moet gewoon doen wat jij wilt ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42