• Goedenmiddag, er zijn vast mensen die vrienden/kennisen/huisdieren en famillie zijn verloren. Je kan hier je hart luchten, met hoe het gebeurd is. Of het al lang aan de gang was, of het plotseling was. Hoe oud je was, en hoe lang dat geleden is.

    Ik zelf ben mijn vader verloren, ik was negen en het is dus 4 jaar geleden. Het was zomaar, een hardstilstand.

    <3

    Opa, gewoon van ouderdom.
    Oma, Nadat ik geboren was stierf ze..
    Hond, hij was 1 of 2 jaar pas, hij moest worden ingeslapen omdat hij wat aan een bot.
    Konijn, weggelopen
    Papagaai, weet ik niet meer
    Vissen, eentje van de hitte de andere 2 afgegeven


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn opa en oma, volgens mij beiden kanker. Opa voor ik werd geboren, oma toen ik 4 (?) was.
    Oom Jaap. Kanker. 10-12 was ik
    Oom Lex. Kanker. 12 of 13 jaar.
    Oom Erik (of met een 'c'). Slachtoffer zinloos geweld. Deze Februari.
    Marc. Vader van iemand waarmee ik ooit bevriend was. 10-12, bijna gelijktijdig met Oom Jaap.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Arne, De zoon van vrienden van men ouders, en ook wel een vriend van mij

    Dan de broer van men moeder, maar die heb ik nooit gekend

    en dan men kat onlangs, en echtwaar ik had dat dier al 10 jaar, dus dan komt dat ook wel hard aan

    Ik ben begin febrari mijn oom verloren aan longkanker. Hij stikte ineens. Ik was de 3e februari dan net jarig, me 16e verjaardag. Niet gevierd dus.
    En me Vokke toen ik 3 was, had zelfmoord gepleegd. Maar ik was 3 dus ik besefte dat alles nog niet goed.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jezus, dat is vreselijk ö. Ik ben zelf mijn opa verloren. Het was ergens in juni 2008. Een jaar geleden. Hij was ongezond, dus het was niet een grote verrassing. Maar toch kwam het als een schok, vooral voor mijn moeder. Mijn oma voelde dat er iets niet klopte, en is erheen gegaan. Opa deed niet open, oma politie gebeld, en toen hebben ze hem dood gevonden. Ik was niet eens zo erg verdrietig. Alleen bij de begravenis, omdat ze zulke droevige muziek hadden opgezet.
    En mijn huisdieren, 3. Maar daar weet ik weinig meer vanaf. Behalve van mijn parkietje. Hij was 2, en was erg ziek. Echt triest. God wat moest ik huilen. Het was mijn beste vriendje. En toen was die weg. Dit was ongeveer 2 jaar geleden, gok ik. Maar van mijn 2 katten weet ik het niet meer. =3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn opa en oma, volgens mij beiden kanker. Opa voor ik werd geboren, oma toen ik 4 (?) was.
    Oom Jaap. Kanker. 10-12 was ik
    Oom Lex. Kanker. 12 of 13 jaar.
    Oom Erik (of met een 'c'). Slachtoffer zinloos geweld. Deze Februari.
    Marc. Vader van iemand waarmee ik ooit bevriend was. 10-12, bijna gelijktijdig met Oom Jaap.
    Wat erg o_o Cherm ik heb medelij met je.


    I live for the applause, you will die for it.

    Opa, Hersenbloeding volgens mij. Ik was iets van 6 maanden.
    Oma, Ouderdom volgens mij,toen ik ongeveer 7-8 jaar oud was.
    M'n oom André, Kanker,Door z'n hele lichaam verspreid, ik was 12. -Hij was pas 44 :'[-

    En ja... niet meer eigelijk.

    Oma (<3) : Borstkanker overleefde ze, daarna kreeg ze bloedkanker en dat was een lange, harde strijd ='[ Ik was zo'n 10 - 11 jaar..
    Nonkel : Keelkanker, hij leefde er 4 jaar mee ><' Op mijn verjaardag werd hij begraven.. 2 jaar terug.. ='[
    En dan nog dieren ='[


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik enkel mijn huisdieren, voor de rest niks...


    Get outta my head!

    neef van mam kon hem behoorlijk goed... zondag overlede aan kanker. Aankomende zaterdag begrafenis

    rust zacht koen....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Eerste hond [ouderdom moest laten inslapen]
    Zusje [doodgeboren]
    Vele parkieten en kanaries [geen idee wrm ]
    Opa [hersenbloeding]
    Oma [darmkanker]

    Familie
    Oma, [/hartstilstand] Ik was 6.
    Mémé, [/hersenbloeding] Ik was 9.
    Vriend, [/zelfmoord] Een jaar geleden.
    Huisdieren [Belangrijkste]
    Mijn hond. [/baarmoederhalskanker] Hij was even oud als mij en is een jaar geleden gestorven.
    Mijn kat. [/tumor] Enkele maanden geleden.


    What you see, is what you get.

    Hart luchten is met een t geen d.
    Mijn oom, mijn opa,, 3 katten, twee hamsters, twee honden en vast wel meer xd' En jou pappa.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    opa, oma, tweelingbroer, hond...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Mijn konijn. en voor de rest heb ik niet echt iemand verloren die dierbaar voor me is.
    Mijn zus heeft wel kanker gehad, dat was een hele moeilijke tijd, maar dat heeft ze overleefd en nu vecht mijn mamma tegen kanker. Dus ga ik nu weer een moeilijke periode door.


    A. ikmisje.