• ...maar toch doe ik het.
    Ik ben een 'real life' story aan het schrijven over hoe het was met mijn ex, waar ik overigens nog steeds iets voor voel.
    Maar nu vraag ik me af; is dat wel een goed idee?

    Misschien kan het me helpen alles achter me te laten of help ik mezelf enkel nog dieper de put in. ;x
    Wat denken jullie?
    Zou ik er aan verder schrijven of niet?

    Oké, ik ga het gewoon afschrijven, maar nu de vraag, is de titel 'You belong with me' iets? Of hebben jullie nog andere tips?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 21:37 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik denk dat het van je af schrijven juist helpt om hem te vergeten. :]


    Let the Night embrace you

    Waargebeurde stories trekken mensen aan.
    Zoals NURDiiEKEEKS.

    zei verteld ook over haar relatie over haar ex - mijn broertje- en over hun relatie samen.
    en verder over zijn leven ^^


    I hope you die :3

    dan kan ik het ook proberen. Misschien als ik het kwijt ben aan iets, dat ik hem dan toch wel vergeet. thankyou<3

    Gewoon doen, dat heb ik ook gedaan en het heeft me geholpen :)


    Life is hard and then we die

    Hauntedsoul schreef:
    Waargebeurde stories trekken mensen aan.
    Zoals NURDiiEKEEKS.

    zei verteld ook over haar relatie over haar ex - mijn broertje- en over hun relatie samen.
    en verder over zijn leven ^^


    Dat weet ik, maar het is niet daarvoor dat ik het doe, als ik het al dan niet verder schrijf is voor mijn eigen bestwil, niet voor vele lezertjes, al is dat natuurlijk goed meegenomen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson


    Dat weet ik, maar het is niet daarvoor dat ik het doe, als ik het al dan niet verder schrijf is voor mijn eigen bestwil, niet voor vele lezertjes, al is dat natuurlijk goed meegenomen.


    weet ik.
    Maar het is ook goed om je gevoelens te uiten ^^


    I hope you die :3

    Je kan het ook schrijven en dan niet op internet zetten. Het gewoon voor jezelf houden.


    Caution first, always.

    gewoon doen =3

    Oké, dank je.
    Ik ga het gewoon verder afschrijven. <3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    Oké, dank je.
    Ik ga het gewoon verder afschrijven. <3

    weetje wat je ook kan doen,
    als je niet alles wilt delen zeg maar=3
    dan kan je het ook gewoon voor jezelf van jezelf afschrijven en dan houdt je het voor jezelf, en je hebt het wel van je afgeschreven, maar vreemden hebben het niet gelezen =3

    maar als je het niet erg vind dan, heeft dit bovenste eigenlijk geen boodschap =3

    bijna 5 kantjes vol ;$ en er zullen nog meer volgen

    Whipple schreef:
    (...)
    weetje wat je ook kan doen,
    als je niet alles wilt delen zeg maar=3
    dan kan je het ook gewoon voor jezelf van jezelf afschrijven en dan houdt je het voor jezelf, en je hebt het wel van je afgeschreven, maar vreemden hebben het niet gelezen =3

    maar als je het niet erg vind dan, heeft dit bovenste eigenlijk geen boodschap =3



    Dat is wel een optie, ja.
    Maar daar ben ik nog over aan het denken, misschien dat steunende woorden ook helpen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Doorschrijven, zeker weten. Het helpt echt (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doorschrijven, echt waar.
    Ik heb het ook gedaan, en nu is het mezelf echt duidelijk geworden waarom het uit is gegaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eywa schreef:
    Ik denk dat het van je af schrijven juist helpt om hem te vergeten. :]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.