• ja leuk ze hebben een weeralarm gegeven -_-. offwel code oranje . kijk ik naar buiten sneeuwt het heel heel hard o0 en veel!!!! er is binnen een half uur hier gewoon een cm sneeuw gevallen :S lekker ik gaa vanavond naar het zwembad en dat is best verweg dus ik hoop dat het geen probleem word. want mijn vader komt laat thuis en zo en anders moeten we laat weg 0.0

    en het is weer eens IJS !!! bij wie sneeuwt het ook lekker hevig 0.0


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vanavond komt er wss bij ons een sneeuwstorm o.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Er ligt wel veel sneeuw, maar het sneeuwt niet, ik wou dat het sneeuwde, haha. I love snow.

    Het moet hier ook godverdomme meer sneeuwen!


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij ons heeft het gesneeuwd, volgens mij op dit moment niet, maar er ligt op plaatsen waar nog niemand geweest is sowieso wel 2 cm (krul)


    You can agree with me or you can be wrong

    Het sneeuwt hier niet. En zo mag het wel blijven! :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jalex schreef:
    Er ligt wel veel sneeuw, maar het sneeuwt niet, ik wou dat het sneeuwde, haha. I love snow.

    MrsKrkic schreef:
    Bij ons heeft het gesneeuwd, volgens mij op dit moment niet, maar er ligt op plaatsen waar nog niemand geweest is sowieso wel 2 cm (krul)


    bij ons licht er al meer dan 3 cm 0.0 en het sneeuwt pas een uur ongeveer!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Er ligt heel veel sneeuw, maar inmiddels sneeuwt het gelukkig niet meer. Klote sneeuw (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sneeuw? WAAR? Hier ligt amper sneeuw ): Het sneeuwt nu wel, trouwens.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn moeder viert morgen haar verjaardag en we gaan met familie en vrienden uit eten, dus hoop ik dat het niet meer gaat sneeuwen, anders komt er niemand. Toch hou ik wel van sneeuw :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bij mij ligt er iets van 2 cm, maar meer zou ik niet zo erg vinden :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Vet lijp, morgen gaat het sneeuwen!


    No growth of the heart is ever a waste

    België heeft de woensdag op de donderdag een sneeuwstorm gehad (:


    Olive

    Desecrate schreef:
    Er ligt heel veel sneeuw, maar inmiddels sneeuwt het gelukkig niet meer. Klote sneeuw (:


    Ik ga morgen naar de bios met een paar vriendinnen, [verjaardag], en mijn tante brengt me. Maar door die verdomde sneeuw, kán het weer niet, dus ik hoop dat het morgen wat minder word. Normaal wil ik altijd dat het héél veel gaat sneeuwen, maar in deze situatie kan de sneeuw de pest krijgen. Ofzoiets. ^^


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Bij mij sneeuwt het ook niet meer (:
    Maar hij ligt er nog wel. Ik daarnet met korte broek buiten atletiek gaan doen :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'