• De stelling van vandaag luidt:
    Leerlingen moeten meer inspraak krijgen op scholen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    ik denk dat bij ons op school, je als leerling best wel inspraak kan hebben, maar de meeste er gewoon geen moeite voor doen. Ze klagen liever dan een handje mee te helpen..
    jup, zo ben ik zelf ook...


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Bij ons op school liever niet. Onze leerlingen zijn best asociaal, dom en vervelend, dus nee, op onze school niet. Maar misschien op andere scholen wel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat wel maar niet alle leerlingen moeten inspraak op hun school krijgen want sommigen kunnen zich al niet in de klas gedragen laat staan dat ze weten wat de school beter maakt. Ik denk dat scholen de bovenbouwers wel meer inspraak moeten geven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hangt er vanaf wat voor leerlingen, denk ik.
    En dat hebben ze zowiezo toch al? We zitten niet meer op van die nonnenscholen, he.


    Where there is a sea there are pirates...

    wij hebben een leerlingen raad maar ik hoor er niets van (N)

    vind ik jmmr want zo krijgen wij geen schoolfeesten


    you were born original don't die as a copy

    Ik ben het daar wel mee eens, op sommige scholen wordt echt te weinig geluisterd naar leerlingen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Als het nodig is ;)
    x.


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Mee eens. Het moet voor iedereen leuk zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Joselyne schreef:
    Ik ben het daar wel mee eens, op sommige scholen wordt echt te weinig geluisterd naar leerlingen.

    Siren schreef:
    Hangt er vanaf wat voor leerlingen, denk ik.
    En dat hebben ze zowiezo toch al? We zitten niet meer op van die nonnenscholen, he.


    Only losers can act the way you do

    Nou, nee.
    Als er van die aso leerlingen zitten die spijbelen om te roken, na vijf waarschuwingen nog gezellig door gaan praten, alles voor andere verpesten en kans op schorsing hebben, liever niet.
    Jap, op zo'n school zit ik.
    Maar zulke leerlingen zitten vast wel op elke school, dus nee dank je.


    eyes on the prize.

    Joselyne schreef:
    Ik ben het daar wel mee eens, op sommige scholen wordt echt te weinig geluisterd naar leerlingen.

    Joselyne schreef:
    Ik ben het daar wel mee eens, op sommige scholen wordt echt te weinig geluisterd naar leerlingen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eens bij ons word er echt weinig geluister ***school waar ik ook op zit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beamsville schreef:
    Mee eens. Het moet voor iedereen leuk zijn.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.