• Ja, want mijn conditie is echt slecht, niveau 0.
    Wat denken julie, als ik vanaf nu elke avond een keer mijn straat uitloop (2km), zou ik dan tegen de zomervakantie een even goede conditie hebben als de andere meisjes van mijn klas? (= een normale tot goede).
    Oh, btw: ik laat me niet coachen door dat boek van Evy Gruyaert hoor (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Lijkt me van wel, als je het volhoud (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Denk 't wel.
    Maar ik denk dat het wel slecht is als je ineens 2 km gaat rennen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk het wel. Mijn conditie is ook niet echt super. Maar ik zie wel of ik ga lopen.

    Ik ga 4 keer per week 's avonds zwemmen, en weetje, dat helpt veel beter dan lopen en het is aangenamer ;d
    Niet dat lopen slecht is, hoor. ^^
    Veel succes!


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    Ik ga 4 keer per week 's avonds zwemmen, en weetje, dat helpt veel beter dan lopen en het is aangenamer ;d
    Niet dat lopen slecht is, hoor. ^^
    Veel succes!


    Ik heb niet de kans om naar een zwembad te gaan 's avonds, anders had ik dat ook wel liever gedaan.
    Maar van zwemmen krijg je superbrede schouders, en die van mij zijn al breed genoeg, dus.. (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wil ook gaan lopen. Ik was vroeger echt erg sportief, altijd het sportiefste meisje van de klas. Maar nu ben ik heel hard verminderd met sporten (omdat ik er geen tijd meer voor heb). En dat merk je aan mijn conditie!
    Ik loop nu één keer per week met een vriendin, maar ze zit op internaat en kan dus niet meer, hoewel ik best nog meer zou willen lopen -.-'

    Maar om op je vraag te antwoorden; Een conditie bouw je snel op hoor, dus zeker 'Ja!'. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sid schreef:
    (...)

    Ik heb niet de kans om naar een zwembad te gaan 's avonds, anders had ik dat ook wel liever gedaan.
    Maar van zwemmen krijg je superbrede schouders, en die van mij zijn al breed genoeg, dus.. (:

    Haha, nouja. Ga dan maar lopen, jij ;d
    Veel succes ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Ravel schreef:
    Lijkt me van wel, als je het volhoud (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Scarecrow schreef:
    Denk 't wel.
    Maar ik denk dat het wel slecht is als je ineens 2 km gaat rennen.

    Rennen is wel wat veel gezegt ;P
    Maar euh, als ik strech en alles zal ik het volgens mij wel overleven.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Om de avond is beter. Je spieren hebben 48 uur nodig om te herstellen en dan ga je sneller vooruit :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Langzaam op bouwen
    heb ik ook gedaan ben ik ben tot ongeveer de herfst 1 keer in de week gaan jocken en vola ik heb een redelijk conditie nu


    Love sheds light one the darkest of times

    Langzaam opbouwen werkt het best denk ik.


    Life is hard and then we die

    Thingies schreef:
    Om de avond is beter. Je spieren hebben 48 uur nodig om te herstellen en dan ga je sneller vooruit :Y)


    Aha, mooie tip, thanks :')


    Home is now behind you. The world is ahead!