• Ja en ik vind dat echt irritant!
    Bv. als een vriendin mij 's morgens iets verteld, weet ik dat 's avonds al niet meer wàt het was ofzo. Niet in verjaardagdingen, want dat vergeet ik bijna nooit. Maar dus als iemand me iets zegt, vergeet ik dat echt snel, en als iemand me daarover dan iets vraagt, lijkt het alsof ik het niet wíl zeggen, wat dus niet zo is, ik wéét het gewoon niet meer o.o Dan voel ik me zo dom. En omg, ik wil echt niet worden zoals mijn oma of papa, want zij zijn ook zo erg. Pfff, ik word vroeg oud ofzo o.o
    Iemand tips?

    Ah neen, sorry. Ik lijd -jammer genoeg- ook aan alzheimer.

    Daar heeft iedereen volgens mij wel last van :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Euh, ik heb het niet en ik heb ook geen tips. Ghehe, snorrieeeee.


    Tanya is de beste.

    Ik word ook dement, dat hoort nu eenmaal bij ons iemo-zijn, denk ik! =/ Dat is natuurlijk een nadeel. Zo zei een vriendin gisteren nog tegen mij wat een woord betekende en vandaag wist ik het niet meer! =/
    Ik zou mijn Spruit nu zo graag willen helpen maar ik zit helaas met hezelfde probleem.. soms.. ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Kom bij de cluuuub.
    Serieus, ik weet niet meer wat ik gisteravond heb gegeten! -denkt hard na-
    Nee, ik kom er gewoon echt niet op!;o


    everything, in time

    Same story. Zo moest ik Krul 2 keer vragen wanneer ze haar verjaardag vierde. Nu ben ik zo slim geweest het in mn signature te zetten, zodat ik het niet weer vergeet -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Same story. Zo moest ik Krul 2 keer vragen wanneer ze haar verjaardag vierde. Nu ben ik zo slim geweest het in mn signature te zetten, zodat ik het niet weer vergeet -.-

    Haha, dat is best wel slim. ;d

    Ik kan je niet echt helpen, denk ik [:
    Ik heb op zich wel een goed geheugen, aangezien ik me nu nogsteeds herinner wat ik eergister avond heb gegeten, en ik me ook nogsteeds herinner dat mijn ouders me op mijn zesde beloofde dat ik een spiegel kreeg [die ik nog steeds niet heb. acht jaar later ;_;] en ik kan me ook nogsteeds herinneren hoe Canada eruit zag, terwijl ik daar op mijn derde naartoe ben geweest [:
    En tips daarvoor.. tja, ik weet het gewoon, meer is er niet over te zeggen


    all I want for christmas is a girlfriend

    kheb er zelf ook last van!! en tips... weet eigenlijk niks


    love is in the air... but i can't fly

    Heb ik ook last van. Soms zelfs met afspraken en dan lijkt het net of ik het 'vergeten' ben ofterwijl niet wilde komen. Maar dat wilde ik dus dan juist wel.
    Lang leve de puberteit. KUCH.


    your eyes are like stars in the night.

    Nee ik heb daar ook last van... Ik moet tegenwoordig alles opschrijven anders vergeet ik het gewoon echt.. Ik kan er niks aandoen.. Ik voel me dan ook echt ZO dom.. Niet normaal..
    Maar ik heb geen tips.. Ik weet zelf ook niet echt wat ik er aan moet doen :P


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Clairvoyance schreef:
    Ah neen, sorry. Ik lijd -jammer genoeg- ook aan alzheimer.

    Heb ik ook last van. Ik vraag wat en dan geeft iemand antwoord en 5 minuten later vraag ik weer hetzelfde. Ik ben het dan gewoon vergeten dat ik het gevraagd heb en er antwoord op heb gekregen. Ik krijg ook heel vaak dingen niet mee wat gezegt wordt. Het is erg vervelend dus ik kan je niet helpen


    Queen of Hell is my name

    Zaitsev schreef:
    Same story. Zo moest ik Krul 2 keer vragen wanneer ze haar verjaardag vierde. Nu ben ik zo slim geweest het in mn signature te zetten, zodat ik het niet weer vergeet -.-
    XD


    Life is hard and then we die

    Dat heb ik ook echt heel erg (nerd)


    -