• Ik kan me niet aanmelden (6) Er staat dan:
    Het spijt ons. Op basis van de informatie die je bij ons hebt ingediend, kom je niet in aanmerking voor registratie als lid van MySpace.com.
    Het heeft niks met leeftijd te maken. Ik vulde zelfs 1908 in, dat was zelfs niet goed xD


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Jup

    Oké,, dan heb ik geen idee waaraan het nog kan liggen,, mss heb je een ander wachtwoord ingevuld de tweede keer??

    (...)
    Oké,, dan heb ik geen idee waaraan het nog kan liggen,, mss heb je een ander wachtwoord ingevuld de tweede keer??
    Nee volgens mij is die goed, anders stond het erbij dat het anders is.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Nee volgens mij is die goed, anders stond het erbij dat het anders is.

    Dan heb ik echt geen idee meer,, maar ik denk dat het bij mij ook lang heeft geduurd voor het mij lukte..

    (...)
    Dan heb ik echt geen idee meer,, maar ik denk dat het bij mij ook lang heeft geduurd voor het mij lukte..
    Ik vind maar raar. Was ook bij Youtube. Krijg je ook altijd dat gezeik xD Maar later is het me toch gelukt.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Ik vind maar raar. Was ook bij Youtube. Krijg je ook altijd dat gezeik xD Maar later is het me toch gelukt.

    Gewoon blijven proberen,, uiteindelijk lukt het wel ^^

    (...)
    Gewoon blijven proberen,, uiteindelijk lukt het wel ^^
    Zal ik zeker doen xD


    I live for the applause, you will die for it.

    en die letters die je moet typen ofzo? :'D ik had het laatst een x geprobeerd om een nieuw account te maken, omdat iemand hetzelfde probleem had geloof ik? en toen lukte het wel gewoon ;ss

    en die letters die je moet typen ofzo? :'D ik had het laatst een x geprobeerd om een nieuw account te maken, omdat iemand hetzelfde probleem had geloof ik? en toen lukte het wel gewoon ;ss

    dat was ook mijn probleem,, de letters klopten nooit..

    en die letters die je moet typen ofzo? :'D ik had het laatst een x geprobeerd om een nieuw account te maken, omdat iemand hetzelfde probleem had geloof ik? en toen lukte het wel gewoon ;ss
    Als je die fout typt komt het er altijd apart onder te staan. Van dat het niet klopt in het rood. En da heb ik niet. Bij mij staat er helemaal bovenaan Het spijt ons. Op basis van de informatie die je bij ons hebt ingediend, kom je niet in aanmerking voor registratie als lid van MySpace.com.


    I live for the applause, you will die for it.

    Damn ik moet gaan T_T GoodBye


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb echt geen idee meer ;s im really sorry!

    Ben der weer =D Ik kan me nog steeds niet aanmelden (6)(6)(6)(6)


    I live for the applause, you will die for it.