• Je dit leest. Dit is een deel uit mijn quizlet serie Me,mysels and i: Dit deel ehet: Me,myself and i: I can't stop loving you.

    Enjoy reading


    Jamie-Lee's POV Dubai,prive strand. de Bruyn hotel's 12.15 PM:

    Ik weet niet wat Amber vandaag heeft. Sinds dat ik voor de grap bij Bill ben gaan liggen doet ie al zo raar. Nouja die gast heeft soms gewoon zijn dag niet. Dus ik besteed er verder geen aandacht aan. Ik merk dat ik bijna van het bedje val en ik ga wat dichter tegen Bill aanliggen. Amber loopt weg en ik laat hem gewoon even misschien moet hij naar hat toilet ofzo. Bill begint wat te dollen en zegt "Weet je, net loog ik gewoon ik vind je wel een slet. Ik hoopte gewoon dat je met me naar bed ging!" Ik spring op een vraag lachend "Echt waar?" "Joah, echt waar!" roept Bill vrolijk. "WHAAAA!! Ik krijg je nog wel mannetje!" Bill springt op en rent gillend als een meisje richting zee. Ik ren hem achterna en spring op zijn rug. Bill kan me nog net houden en zo rent hij met mij op z'n rug de zee in. "Bill wat wil je vanavond eigenlijk eten?" vraag ik krijsend van plezier. "Euhm iets met zo min mogelijk groente's !" roept Bill vrolijk terug. Op een gegeven moment beginnen we tikkertje te spelen en duwen we elkaar koppie onder. Als ik even een blik wep op het strand zie ik Amber daar verstijfd staan. Even kruizen onze blikken elkaar en dan rent ie keihard weg. Ik zeg tegen Bill dat ie even moet wachten en ik ren zo hard als ik kan de zee uit achter Amber aan. Er is iets goed mis met hem en ik wil weten wat. Als ik hem heb ingehaald draai ik hem om met zijn gezicht naar mij toe en tot mijn grotevrbazing zie ik dat ie huilt. "Amber, wat is er toch met je?"fluister ik zacht? "Ik weet het niet." zegt Amber. Ik pak hem vast en druk hem vast en druk hem tegen me aan. Hij slaat z'n armen om me heen en ik zeg:" Amber, je weet best wat er aan de hand is, en je weet ook dat je me altijd alles kunt vertellen toch?" vraag ik zachtjes. Even blijft Amber stil en dit is dus wat je noemt een stilte voor de storm, want even later barst ie uit. "Ja, jij hebt makkelijk praten. Ik kan er niet meer tegen en ik kan er ook niet meer over liegen!" "waar over?" onderbreek ik hem. " Mijn gevoelens voor je Jamie. IK HOU VAN JE. Ik voel wat voor je. Ik ben tot over mijn oren verliefd op je! Zelf heb ik het niet in de gaten gehad. Ik dacht dat ik over je heen was na die kus enzo, maar nu ik je hier zo bezig zie met die Bill en Tom. De hele tijd met ze dollen en aan elkaar zitten. Word ik stik jaloers op ze. Zelfs boos op ze omdat ik hun niet ben. Omdat je aan hun zit en niet aan mij!" na die woorden zakt hij nog steeds huilend tegen de muur in elkaar. "Amber" zeg ik terwijl ik hem weer vasthoud zoals net. "Je moet weten dat ik niks voor Bill,Tom,Georg of Gustav voel. Om eerlijk te zijn voel ik ook nog wat voor je, maar ik wil je vriendschap niet kwijt. Ik hou ook van jou en niet alleen als broer en zus meer dan dat, maa rk ben zo bang dat als we nu een relatie beginnen dat onze vriendschap dan stuk gaat. Dat wil ik dus niet. Ik wil je voor altijd bij me hebben en ik denk dat als wij een relatie hebben dat dat dan niet gaat lukken. Snap je dat Amber?" vraag ik. "Ja, dat snap ik, maar ik vind het nu nog gewoon zwaar klote en je weet hoe moeilijk ik het vind om me over dit soort dingen heen te zetten." beantwoordt hij mijn vraag. Bij beginnen de tranen ook langzaam naar boven te kruipen en nu liggen we in elkaars armen te huilen.....

    Nu heb ik een paar vragen: wat vinden jullie ervan? Moet ik verder gaan? En gaan jullie mijn quiz maken


    Als Jullie Dit Helemaal Hebben Gelezen Vind Ik Je Vet Dope.

    (K)

    NEEEEEEXT

    11 views een reactie pff ego's xD. Zeg nou maar wat je ervan vindt ookal vind je eth slecht gewoon zeggen wat je ervan vindt!!! EERLIJK!!