• Ik dacht dat als ik mee zou doen aan dit , ik misschien eens een ander deel van de wereld zou kunnen zien en misschien wat geld zou verdienen. Maar alles liep anders uit. Buisjes , staven , spuitjes. En tenslotte een heel ander leven. Gedropt op dit eiland als een experiment of eerder als entertainment voor hen. Hoe konden ze zo meedogenloos zijn om te experimenteren met mij! Ik had een leven , ouders , vrienden , ..

    Alles was ik kwijt , ik was een freak ! Hoe kon ik ooit terug men oude leven oppakken? Ik moet het niet vrezen , de kans dat ik hier zelfs weggeraakt is heel klein. Alles is hier anders dan wat het op het eerste moment lijkt , alles! Men leven was verwoest. De vloeistoffen die met men bloed meestroomden door men aderen waren niet natuurlijk , de veranderingen aan men lichaam waren er nooit voorheen geweest. Dit was hel!

    Mijn naam is Coco Cyril a.k.a project Fox


    deze serie zou gaan over een meisje die ongewillig deel uitmaakt van een groots project. Waarvoor het dient? Waarschijnlijk het plezier van een of andere crazy wetenschapper

    ze wordt op een eiland gedropt waar zcih andere projecten bevinden

    het is slechts een kwestie van tijd voor het eiland ontwaakt en iedereen grijpt ..

    good idea?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 12:24 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Die titel lijkt op een verhaal van mij. :x


    No growth of the heart is ever a waste