• schrijven jullie dat op in een boekje of schriftje?



    ikke wel :D
    kschrijf graag, vraag me niet waarom o_o

    Ik niet.. Het is raar bij mij, ik krijg alleen maar inspiratie, als ik met het juiste schrijf, als ik op de juiste plaats schrijf, en als ik óp het juiste schrijf..

    Najaa, bv. Wat ik meestal doe,
    Aan m'n bureau, op m'n computer, met het toetsenbord x'D, Op "Open Office"
    Als ik het op Quizlet.nl zelf schrijf, dan zijn ze veel slechter :S
    Echt raar..

    Eerst in Word . =)
    x


    /

    Ik heb m'n SA's en nog een serie die ik uit m'n losse hand schrijf, en een andere serie sla ik op in een kladblok op m'n pc. x3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    eerst op wordpad, dan zie ik ook hoe groot het stukje is... heb geen word =/

    Nop Ik verzin gewoon alles terplekke en daardoorkomt het ook dat de mije niet echt zo goed zijn als de andere :S

    Ik had eerst voor een deel mijn serie in een schrift geschreven toen ik ziek was XD Ik verveelde me echt mjaa en nu schrijf ik het eerst in word en dan pas plaats ik het op Quizlet. Maar als ik ineens inspiratie heb dan schrijf ik het wel ff gauw op in een schrift, bang dat ik het vergeet. =P


    Your Words They Eat Right Through Me...

    ik schrijf het in een groen schriftje :')
    met en roze diddlbalpen :')

    Schrift.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik verzin het ook ter plekken misgien zijn ze daardoor zo slecht xD ik zal proberen om het op een kladje te schrijven xD


    My Foughts You Can't Decode

    Eerst in Word . =)
    x


    Ik schrijf het ook eerst in word en sommige direct in de uitkomst maar dat zijn dat verhalen die op papier staan


    Live life limitless.

    ik heb nog geen verhaal ofzo maar ik zou het op word schrijven (A)


    Leven loozz ö

    Op Word.
    Niet in 'n boekje omdat ik dan niet echt dingen kan veranderen, ofwel wordt 't dan zo'n zooi.
    En ook niet op Quizlet zelf omdat 'k het nogal stom vind om dat zo terplekke te verzinnen.


    One man's fun is another's hell.