• Zo'n jongen heeft me meegevraagd naar de bioscoop, en ik heb al ja gezegd. Maar ik wil eigenlijk helemaal niet :') Ik vond het lullig om nee te zeggen, haha.

    Zal ik gewoon zeggen dat het een beetje moeilijk gaat, omdat ik al een soort van met een jongen ga, ofzo? ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wees eerlijk. ^^


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    Wees eerlijk. ^^

    zeg dat je vrienden wil blijven:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zeg anders iets van ik wil toch niet mee, maar ik durfde geen nee te zeggen. En zeg dat je niet verliefd op hem bent.
    Komt hij wel over heen hoor ;)


    it's so empty living behind these castle walls

    Zeggen dat je die dag toch niet kunt? xD
    en misschien wel zin hebt om een andere keer iets met hem te gaan doen?

    -zegt ook maar wat-

    eerlijk zijn


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb een paar maand geleden dat probleem ook nog gehad ^^ Dus ik heb gewoon gezegd dat ik ziek ben geworden en niet buiten mag van de dokter en dat ik hem nog wel eens iets ging laten weten wanneer we wel kunnen afspreken. -maar dat heb ik nooit gedaan-
    dus misschien kun je het ook op die manier doen? :')

    Zeg dat je ziek bent, lol :')
    Grapje. Gewoon eerlijk zijn (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zeg dat je gestrafd bent door je ouders en dat je niet meer mag gaan.

    Ik heb hem nu gewoon geblokkeerd (krul)
    Ik ben laf, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je kan hem het beste gewoon eerlijk vertellen hoe het zit, want als je daar tegen je zin gaat zitten, merkt hij het ook wel, of als je leugentjes verteld, en hij komt er achter, is hij nog dubbel zo hard gekwetst als dat je hem gewoon verteld dat je eigenlijk liever niet wilt gaan met hem.

    Wees gewoon eerlijk, daar kom je het verste mee.


    Just a simple "I love you" (:

    Ravel schreef:
    Ik heb hem nu gewoon geblokkeerd (krul)
    Ik ben laf, haha.

    dat is zielig ;x
    zeg gewoon eerlijk op een zachte en aardige manier =3

    Ravel schreef:
    Ik heb hem nu gewoon geblokkeerd (krul)
    Ik ben laf, haha.


    Idd ;p
    Ik zou met hem naar de cinema gaan en achteraf zeggen dat je vrienden wil blijven (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ging een hele tijd geleden weer heel veel met mijn ex om, en die begon me ook weer leuk te vinden, maar ik vond het super zo als vrienden.
    Hij steeds van alles proberen etc, veel te klef, dus ik heb het uiteindelijk ook vertelt. Nu issie hartstikke gelukkig met zijn vriendin van nu, dus 't komt allemaal goed. (: