• Als je een aanvraag indient voor je hoofdstuk, komt dat dan op een wachtlijst of verbeteren ze het meteen?
    Hoe werkt dat eigenlijk?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je komt meestal op een wachtlijst ja.


    Life is hard and then we die

    Ik weet het half (krul)
    het komt in een wachtlijst, en volgensmij mogen de beta's dan zelf een hoofdstuk kiezen om te verbeteren?(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ja, je komt op een wachtlijst en we kunnen inderdaad zelf kiezen, maar het is wel de bedoeling dat we de eerste of die het langste op de wachtlijst staan kiezen.


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Ja, je komt op een wachtlijst en we kunnen inderdaad zelf kiezen, maar het is wel de bedoeling dat we de eerste of die het langste op de wachtlijst staan kiezen.


    En hoelang moet je dan gemiddeld wachten?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb geen gemiddeldes. Het ligt eraan hoe lang de lijst is, maar we proberen er voor te zorgen dat je niet langer dan een maand hoeft te wachten.


    Je moet worden wie je bent.

    dat verschil heel erg ik had het er pas met een beta over. het schijnen reuze lijsten te zijn

    Ik heb ongeveer twee weken gewacht. Ik was eigenlijk al vergeten dat ik iets had aaangevraagd :"X

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 11:49 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dan ben ik misschien wel heel dom, maar wat houdt het precies in? X:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    xJutt schreef:
    Dan ben ik misschien wel heel dom, maar wat houdt het precies in? X:


    Je kan een aanvraag naar een BR sturen en dan verbetert die je hoofdstuk. Qua spelling of verhaallijn, dat kan je kiezen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik wacht al een maand. :X


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Voilà. (:
    Als je op 'Accepteren' klikt, komt het bij 'Mijn Beta-Aanvragen' max. 3, en daar kun je kiezen welk hoofdstuk je wilt beta-readen.
    De tekst zie je niet goed, want ik had uitgezoomd, zodat je meer van het scherm kon zien. ;)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 20:30 ]


    Great minds think alike.

    Dropshot schreef:
    Voilà. (:
    Als je op 'Accepteren' klikt, komt het bij 'Mijn Beta-Aanvragen' max. 3, en daar kun je kiezen welk hoofdstuk je wilt beta-readen.
    De tekst zie je niet goed, want ik had uitgezoomd, zodat je meer van het scherm kon zien. ;)


    Leuk om weten, bedankt! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Leuk om weten, bedankt! (:

    Alsjeblieft. :D

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 20:39 ]


    Great minds think alike.

    Dropshot schreef:
    (...)
    Alsjeblieft. :D


    Misschien even Off Topic maar je hebt echt een grappige signature. :'D
    Ik stel het me al voor, en dan is het best wel hilarisch. Met al die bubbeltjes als de vis 'moo' zegt. ^^

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 20:40 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het komt inderdaad in een wachtlijst te staan, de laatste uiteraard als laatst.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?