• dus ik was vanmiddag met mijn hond helemaal naar achteren in het bos gewandeld een aantal straten verder van mijn huis. Er was daar een grote berg met allemaal stenen afval, .. daar was ik dus opgeklommen met mijn hond en aan de andere kant van die berg was een eng verlaten mini dorpje net een oude manege maar er waren zelfs bunkers enzo, ik durfde er niet alleen heen dus belde ik een vriendin en ze is meteen gekomen, we hebben ons toen met een touw rond een boom naar beneden laten glijden ;p . het was er zo eng! er hingen dode vogels aan touwtjes aan de takken enzo en aan een van die huisjes hing er een bordje met: mijn huis is klein maar hierbinnen is het fijn. de klink was ondersteboven aan de deur gevezen enzo, het leek net een horror .

    [url] http://www.quizlet.nl/users/Trash/[/url]was erbij (:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 20:57 ]


    act, don't talk

    Had het gefilmt dan :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben jaloers op jou, want ik wil ook zo'n spookachtig dorpje in de buurt hebben. ;o


    Let the Night embrace you

    Ravel schreef:
    Had het gefilmt dan :3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ghahaha, dat hebben wij hier toch niet. Liepen er mensen rond?


    Tanya is de beste.

    Ik zou er dan juist op af gaan, waar is het ergens?
    Niet om vervelend te klinken, het is durfde ipv dierf (:


    your eyes are like stars in the night.

    Omfg ._.
    Creepy maar toch zalig dat je dat ontdekt hebt n.n


    I found myself in Wonderland.

    Ravel schreef:
    Had het gefilmt dan :3


    ga ik doen! ik zal er foto's van nemen en dan zet ik ze eens op quizlet, maar ik ben niet van plan om daar alleen te komen wie weet wie er daar kan zitten ofso het was echt helemaal achterin het bos achter een berg net of niemand er iets van mocht weten x


    act, don't talk

    thetourist schreef:
    (...)

    ga ik doen! ik zal er foto's van nemen en dan zet ik ze eens op quizlet, maar ik ben niet van plan om daar alleen te komen wie weet wie er daar kan zitten ofso het was echt helemaal achterin het bos achter een berg net of niemand er iets van mocht weten x

    Als je zegt waar het is, en het is niet te ver van me weg wil ik best mee, hoor ;D


    your eyes are like stars in the night.

    Je moet er echt foto's van nemen. Whoa ;o
    Waar is dat precies?


    Where there is a sea there are pirates...

    Poseidon schreef:
    Ik zou er dan juist op af gaan, waar is het ergens?
    Niet om vervelend te klinken, het is durfde ipv dierf (:


    schoten, dat is een erg onbekende gemeente eigenlijk en dankje voor het verbeteren (:


    act, don't talk

    thetourist schreef:
    (...)

    schoten, dat is een erg onbekende gemeente eigenlijk en dankje voor het verbeteren (:


    En is dat in Nederland ?


    I found myself in Wonderland.

    thetourist schreef:
    (...)

    schoten, dat is een erg onbekende gemeente eigenlijk en dankje voor het verbeteren (:


    Lotte, Schoten is verre van onbekend.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Giggle schreef:
    (...)

    En is dat in Nederland ?



    Nee, Antwerpen België


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    thetourist schreef:
    (...)

    schoten, dat is een erg onbekende gemeente eigenlijk en dankje voor het verbeteren (:

    Okee, misschien kan je er ergens informatie over vinden?


    your eyes are like stars in the night.

    Giggle schreef:
    (...)

    En is dat in Nederland ?


    nee belgië, dat is misschien iets te ver weg ;p


    act, don't talk