• Verdronken in een poel van verdriet
    Maar niemand die het ziet
    In de stille nacht vermoord
    Maar niemand die het hoort

    Ze vocht haar eigen strijd
    Tegen de eenzaamheid
    Ze was zo alleen
    Met zo veel mensen om haar heen

    Niemand die het merkt
    Dat zij het niet verwerkt
    Een wanhoopskreet
    Maar niemand die het weet

    Een traan op haar wang
    De dagen veel te lang
    Laat de nacht de laatste zijn
    Verlost van alle pijn

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 16:20 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het wel mooi :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik vind het mooi.


    -

    Meid, is er iets aan de hand? Nogmaals, ik eet je niet op als je met er een PB'tje over wilt sturen. En het is wél mooi, trouwens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is iets te direct na mijn smaak.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    normaal houd ik niet zo van gedichten maar deze is echt mooi!

    Mooi gedicht!

    Guitarros schreef:
    Mooi gedicht!


    Some people are art and do art at the same time

    Dit is echt een mooi gedicht.


    Queer zijn is gewoon alles

    Schat, serieus. Gaat alles wel goed met je?
    Met zulke gevoelens kun je niet blijven rondlopen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als jij je zo voelt raad ik je aan om iemand je problemen toe te vertrouwen, want alles alleen proberen op te lossen werkt niet altijd. Ik kan het weten, want ik heb me ook zo gevoeld en het heeft me heel erg geholpen om er met iemand over te praten.

    Anyway, het is een heel erg goed gedicht, maar ik ga je er geen compliment voor geven, puur omdat het lijkt dat je naar complimenten vist. Ja, ja, ik ben een klootzak, blabla.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 15:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Als jij je zo voelt raad ik je aan om iemand je problemen toe te vertrouwen, want alles alleen proberen op te lossen werkt niet altijd. Ik kan het weten, want ik heb me ook zo gevoeld en het heeft me heel erg geholpen om er met iemand over te praten.

    Anyway, het is een heel erg goed gedicht, maar ik ga je er geen compliment voor geven, puur omdat het lijkt dat je naar complimenten vist. Ja, ja, ik ben een klootzak, blabla.


    Je bent ook een klootzak, maar wel een lieve :')

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 15:51 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou er persoonlijk niet bijzetten dat je liever niet wilt dat er negatief op gereageerd wordt. Oké, dat is inderdaad niet leuk, maar als je er voor kiest zoiets online te zetten, moet je ook tegen kritiek kunnen.
    Maar goed, ik vind het wel een erg mooi gedicht.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 16:11 ]


    The universal language of art.

    Heel erg bedankt voor alle lieve reacties


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    eigenlijk vind ik er maar weinig origineels aan, ook qua woordenschat of vorm niets origineels of exeptioneel.

    Maar wel es over die gevoelens praten met mensen hoor.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.