sommige wel sommige niet. al denk iki dat degene van wie ik laatst les heb gekrege het toch wel een beetj voor het geld doet... want wie wil er nu vrijwillig geschiedenis geven?!
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.
hangt van de persoon zelf af. ik heb leraren die echt boeien en vanvoor in de klas heel gemotiveerd staan te vertellen, maar dan heb ik er ook die zeggen : maak dat in je boek, haal een verbetersleutel, en dat terwijl ze zelf helemaal niets doen.
Sommige leerkrachten worden het misschien wel beu na een tijdje, maar ik heb een paar leerkrachten waarvan ik zeker weet dat ze ons echt graag hebben en dat ze ons echt iets proberen bij te leren.
SasjaDG schreef:
Sommige heb ik het gevoel van wel, maar ik heb echt heel veel docenten die me ook echt verder willen helpen en met problemen bij hun vak mij daarin gaan helpen!
Hangt dus een beetje van de persoon zelf af Meestal niet, dus ik ben het met de stelling oneens
Je hebt leerkrachten die enkel hun uren komen kloppen en niks met hun leerlingen te maken willen hebben, maar je hebt ook heel goede leerkrachten die met hart en ziel lesgeven
Gedeeltelijk oneens dus