• Ik moet voor school een beroepsstage doen. Dit mag dit jaar, of volgend jaar. Maar ik wil het liefst de stage dit jaar lopen, zodat ik dat niet in mijn examenjaar hoef te doen.
    Nou ben ik heel erg geinteresseerd in psychologie, en alles eromheen. Het liefst wil ik dus stage lopen bij bijvoorbeeld een psycholoog, maar ik weet niet of dat mogelijk is. Ik bedoel; ik kan moeilijk bij zo'n gesprek gaan zitten, lijkt me tenminste :'D

    Hoe zouden jullie zoiets aanpakken? Gewoon mailen of bellen ofzo? Ik weet het echt niet D:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 16:42 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tja.. Je moet op de een over andere manier opzoek contact zoeken. Dus dan lijkt me met de telefoon of mail inderdaad het handigst.
    Ik ga bij het NOS journaal stage lopen. :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Toen ik iemand moest interviewen voor school heb ik gewoon naar de krant gemailt om een journalist te spreken. Kreeg gelijk een mail terug dat het mocht.
    Gewoon mailen naar zoiets. Of als je lef hebt ernaar toe gaan, dan nemen ze je serieuzen -dat is echt waar-, Maar ik zou niet weten hoe dat gaat.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou idd mailen of bellen van wat je allemaal dan kan doen daarzo...


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Bellen, dat is persoonlijker dan een mailtje. En je kan gelijk vragen stellen en beantwoorden. Bellen is meestal veel handiger dan een mail^^


    Music is the new sex

    Ik ben ook geintereseerd in die richting, maar omdat het nogal moeilijk is om daar stage te kunnen lopen, heeft mijn school geregelt dat ik stage bij Emergis mag lopen. (En dan wel op de afdeling met psychische dingen.)
    Ik zou het eerst zelf proberen, en als het je niet lukt, zou ik hulp van school vragen.


    Protège moi de mes désirs.