• De stelling van vandaag luidt:
    Men zou punten moeten geven op inzet en niet alleen op prestaties

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eens


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nou, niet alles zou er vanaf moeten hangen, maar het zou zeker zwaarder mee mogen tellen.(:


    everything, in time

    helemaal mee eens


    Where words fail, music speaks

    Bij de school waar ik op zat werd dat gedaan (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eens


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Oneens. Als je op leervakken genoeg inzet toont, is het vrij logisch dat je over het algemeen wel hoge punten haalt.


    I am an idiot, I move.

    Dat doen ze al bij ons op school :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Niet mee eens, ik zou niet willen dat een dokter die alleen goede inzet had een operatie bij mij doet

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 0:23 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Op school wel, in het begin. Maar daarna is het resultaat natuurlijk het belangrijkst.


    Where there is a sea there are pirates...

    God, no!
    Dan moet ik serieus wat doen!
    Nu doe ik niets en haal hoge cijfers.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Eens/oneens.
    Bij vakken waarvoor je niks kan leren vind ik dat er wel meer naar inzet kan worden gekeken. Zoals bij gym bijvoorbeeld, sommige zijn nou eenmaal goed in sporten en dan andere niet, maar als je gewoon je best doet verdien je wel een voldoende.
    Maar bij leervakken kan dat natuurlijk niet, het zal een beetje raar zijn als je allemaal hoge cijfers haalt omdat je goed je best doet, maar later blijkt dat je er geen snars van begrijpt!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik ben der mee eens;)

    Jiles schreef:
    Eens/oneens.
    Bij vakken waarvoor je niks kan leren vind ik dat er wel meer naar inzet kan worden gekeken. Zoals bij gym bijvoorbeeld, sommige zijn nou eenmaal goed in sporten en dan andere niet, maar als je gewoon je best doet verdien je wel een voldoende.
    Maar bij leervakken kan dat natuurlijk niet, het zal een beetje raar zijn als je allemaal hoge cijfers haalt omdat je goed je best doet, maar later blijkt dat je er geen snars van begrijpt!

    Oneens voor de 'normale' vakken. Het gaat erom wat je behaalt, daar vragen ze later op het werk ook om; resultaat. Voor vakken als tekenen, muziek, gym ligt dat iets anders voor mij. Gym is eigenlijk ook om het sportief zijn op meerdere manieren, tekenen en muziek kunnen smaken verschillen maar het gaat er in basis om dat je jouw hart erin legt. Bij dat soort vakken zou inzet een deel moeten uitmaken.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder