• Hoii,

    Alvast sorry als dit in het verkeerde forum geplaatst is, ik wist niet precies waar dit topic te plaatsen.

    Mjah, laat ik maar even tot het onderwerp komen:
    Ik wil graag van youtube een filmpje downloaden. Niet alleen de muziek, maar het filmpje zelf ook. Ik ben alleen niet geheel technisch genoeg om te weten hoe en óf dat kan.
    Zouden jullie lieve, slimme Quizletters mij misschien hiermee kunnen helpen?(flower)

    Alvast hartelijk bedankt!

    x.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet dat je bij zamzar.com kon kiezen naar wat voor formaat je iets liet overzetten. Als je m op 'ipod' zette, downloadde hij ook het filmpje er bij. Maar zamzar doet t niet meer (bij mij iniedergeval niet) -.-

    Dus sorry, een andere manier weet ik ook niet Hier ook een a-technicus


    Inspiration can hit you any time

    --> Topic verplaatst. Ook wijs ik jullie er even op, dat er geen links geplaatst mogen worden, de namen van de websites mogen echter wel. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Constantine schreef:
    Ik weet dat je bij zamzar.com kon kiezen naar wat voor formaat je iets liet overzetten. Als je m op 'ipod' zette, downloadde hij ook het filmpje er bij. Maar zamzar doet t niet meer (bij mij iniedergeval niet) -.-

    Dus sorry, een andere manier weet ik ook niet Hier ook een a-technicus


    Hmm oke, jammer.
    Toch bedankt voor het helpen meedenken! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aria schreef:
    --> Topic verplaatst. Ook wijs ik jullie er even op, dat er geen links geplaatst mogen worden, de namen van de websites mogen echter wel. (:


    Bedankt voor het verplaatsten van het topic, ergens dacht ik al wel dat ie niet bij ''stamcafe'' hoorde. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik gebruik youtubeinmp4.com

    Je voert gewoon de link in en dan druk je gewoon op download.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik heb daarvoor een programmatje gedownload en die bevalt me prima. Alleen weet ik niet meer waar je die kunt downloaden.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 15:49 ]

    Camui schreef:
    Ik heb daarvoor een programmatje gedownload en die bevalt me prima. Alleen weet ik niet meer waar je die kunt downloaden.

    Hoe heet het? Want dan kan je het zoeken.
    Ik wil ook wel zo'n programma.


    Misschien kan je Free MP4 Video Converter (dvdvideosoft.com) gebruiken?

    *gaat dit even onthouden*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Thanks allemaal! Ik zal het proberen! ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •