• Ik ga straks lekker Melanie haar haartjes knippen!
    Want het is hoognodig, en morgen is het familiefeest. En omdat Melanie niet graag naar de kapper gaat zonder mij en ik een paar weken terug al ben geweest ga ik haar haar dus zelf knippen! (: Hoe moeilijk kan het zijn :') Enja als het mislukt moet Mel dan toch maar naar de kapper gaan, maar het is gewoon de puntjes eraf, dus mislukken is zo goed als onmogelijk!

    Iemand ooit ook al zijn eigen haar zelf geknipt? (:


    Get outta my head!

    Ik ga altijd naar de kapper


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hooguit alleen m'n pony. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nee, maar mijn moeder is geen kapster en doet ook heel vaak mijn pony :Y)

    Nooit, ik zou het toch alleen maar verbrodden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Nooit, ik zou het toch alleen maar verbrodden.
    Bwaah zo moeilijk kan het niet zijn, tenzij bij je eigen natuurlijk. Denk ik (:


    Get outta my head!

    Nope, nog nooit gedaan. Ik ga liever naar de kapper, al zie je bij mijn haar de fouten niet x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Volgens mij is het niet zo makkelijk als je denkt hoor.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik ging vroeger eens kappertje spelen en heb toen m'n pony helemaal scheef geknipt (nerd)
    En toen moest ik wel naar de kapper, maar ik was pas 7 ofzo :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik ga naar de kapper. Mijn haar is heilig en ik laat er niemand aan prullen en zelf doe ik het ook niet. De enige dat met een schaar in de buurt van mijn haar mag komen is mijn kapster.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    Hooguit alleen m'n pony. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Evelien, verkloot het niet hoor, anders krijg je mij op je dak. (cat)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Evelien, verkloot het niet hoor, anders krijg je mij op je dak. (cat)
    Haha oke, maar het is gewoon de puntjes bijknipen. Dat lukt wel! (deed ik vroeger bij mijn poppen ook! (: )


    Get outta my head!

    Mijn tante heeft ooit mijn haren geknipt, nadat ik mijn haren had vastgedraaid in een krultangen en ze niet meer los kreeg. Toen was ik zes ofzo. :Y)


    Think before you act.

    ik, maar had het zo verknald dat ik toch naar de kapper moest

    Ik en het trok op geen zak. En toen ik mijn haar ging laten kleuren bij de kapper hefet die het even mooi gemaakt. ^-^