• nou,nieuw topic dus,blablabla.
    haaisch. er zijn hier veel mensen die wel weer iets willen weten enz over geesten,ikookblablabla.
    heb je iets bizarrs of engs meegemaakt?
    ikzoveel,misschien plaats er ik nog wel is een blog over(:

    sinds myn pa is overleden kan ik voorspellen,aanvoelen én ben ik helderruikend geworden(net zoiets als helderziend,maar dan 'ruikend'zegmaar) nja, ik ben altijd wel in in dit soort discussies/gesprekken.(:
    eh, voor de skeptische en niet-skeptische, no fight xD ieder geloofd in zijn eigen geloof;)


    your eyes are like stars in the night.

    Ehm.. wat is helderruikend ik snap het nog steeds niet..x]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mijn pa is ook overleden, ik weet precies hoe het voelt.
    Ik bijt nu ook heel erg van me af, wil altijd alleen zijn, enzo. O_o


    -

    Ehm.. wat is helderruikend ik snap het nog steeds niet..x]


    ehm,ik zal het je wel uitleggen(:

    je hebt by alle zintuigen wat waarmee je geesten kan 'aanvoelen'

    helderhorend;kan je geesten horen
    helderruikend; kan je geesten ruiken
    helderziend; dan zie je ze
    aanvoelen/heldervoelend; dan kan je ze voelen/aanvoelen.
    by heldersmakend denk ik eigk niet x'D
    snapje,?(: anders vraag maar of ik het DUIDELIJK wil uitleggen xDbaisels(:


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn pa is ook overleden, ik weet precies hoe het voelt.
    Ik bijt nu ook heel erg van me af, wil altijd alleen zijn, enzo. O_o



    ik ook,soms heb ik echt van LEAVE ME ALONE..


    your eyes are like stars in the night.

    Hoe ruiken ze dan=O ik denk... naar zeep o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)


    ik ook,soms heb ik echt van LEAVE ME ALONE..


    Ja, inderdaad. En ik ren altijd gewoon de les uit, het kan me niet schelen wat iemand anders er dan vind, en dan ga ik gewoon naar huis, of ik steek [/stiekem] een sigaret op, of wat dan ook.


    -

    Hoe ruiken ze dan=O ik denk... naar zeep o.o


    zeeep xD omgush xD ieder heeft zyn eigen 'kenmerk' de ene byv wierrook,zyn favo parfum..byv


    your eyes are like stars in the night.

    (...)

    Ja, inderdaad. En ik ren altijd gewoon de les uit, het kan me niet schelen wat iemand anders er dan vind, en dan ga ik gewoon naar huis, of ik steek [/stiekem] een sigaret op, of wat dan ook.



    als ik dat nu doe dan flippen me leraren, ik was laatst ziek naarhuis,toen tripte ze al Ô,o ik zeg dan gewoon van, jaa ik ben ffe weg,hasta la vista en dan zeggen hun zo; waarnaartoe, of gaa zitten
    zeg ik; WEET JIJ VERDOMME HOE HET VOELT ALS JE JE PA KWIJT BENT, en dan loop ik weg met een stille klas én docent die ik achterlaat x'D


    your eyes are like stars in the night.

    (...)


    als ik dat nu doe dan flippen me leraren, ik was laatst ziek naarhuis,toen tripte ze al Ô,o ik zeg dan gewoon van, jaa ik ben ffe weg,hasta la vista en dan zeggen hun zo; waarnaartoe, of gaa zitten
    zeg ik; WEET JIJ VERDOMME HOE HET VOELT ALS JE JE PA KWIJT BENT, en dan loop ik weg met een stille klas én docent die ik achterlaat x'D


    Ja, zoiets bedoel ik. Ik kan me plaatsen in jou. Ben bij dat ik iemand heb om mee te praten. ;d


    -

    (...)

    Ja, zoiets bedoel ik. Ik kan me plaatsen in jou. Ben bij dat ik iemand heb om mee te praten. ;d


    idd <3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb een aantal keer het idee gehad dat ik een geest zag, bijvoorbeeld een jaar of 3 geleden was ik op vakantie en ik logeerde in een groot landhuis. Toen zag ik 's avonds toen ik de trap op wou lopen ineens een meisje bovenaan de trap staan, heel vaag. Ik heb daar 2 minuten lang versteend gestaan..

    En ik heb ook het idee dat er af en toe iets 'is'. Zo heb ik heel vaak dat deuren ineens op een kiertje gaan terwijl er niemand thuis is, dingen verplaatst worden enzo... Maar ik geloof ook in leven na de dood ofzo.

    en ik wil hiermee niet interessant lijken ofzo hoor, maar het is af en toe dood eng. Maar ik heb dit al sinds ik 4 of 5 ben. Ik voel het een beetje aan zal ik maar zeggen..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    er was egt iets engs gebeurt. ik was in woonkamer mijn kranten aan het vouwen. de deur naar de gang stond open. mijn hond begon opeens te blaffen ik kijk op. zie ik de geest van mijn oma in een flits o.O vond da egt eng


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    Ja, zoiets bedoel ik. Ik kan me plaatsen in jou. Ben bij dat ik iemand heb om mee te praten. ;d


    Ik ben ook aardig wat dierbare verloren.. Oma, beste vriendin, ooms, opa etc. Maar je vader lijkt me al helemaal erg..
    Ik heb zelf niet zo een goede band met mijn vader, eigenlijk helemaal niet. Ik ben niet erg sterk met hen... Achjah.. Maar het lijkt me voor jou wel heel moeilijk, dus sterkte! (K)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nops, niks


    No growth of the heart is ever a waste

    lalalala


    <3