• Ja, een vriendin van mijn moeder is hier, en die was bezig een wolf op mijn moeder's pols te zetten. Na twintig minuten ofzo vervaagden de lijnen (niet de inkt) heel erg, en was de rest niet echt meer goed zichtbaar behalve wat ze al had gezet. Die vriendin van m'n moeder die tatoeëert ook al hele tijd, dus dit was ze wel gewend, maar ze had haar referentie dus niet meer bij. Dus ik kom er zo heel chill bij staan, en kijk naar mijn moeder. 'Zal ik het even doen?', vroeg ik toen, en iedereen stemde in. Ik heb mijn ma dus net getatoeëerd. Ik zal een foto plaatsen als hij genezen is, want mijn moeder heeft olifantenhuid, dus het zwelt heel erg op. Ik heb die wolf dus afgemaakt, ook met schaduwen enzo, en ik heb tribals bijgevoegd. I'm so damned happy. *O*

    Ik voel me best wel stoer nu.

    How do you feel?


    Edit: Ik ben dus freestyle gegaan met dat machientje. ON MY MOM.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 20:26 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    wow is dat niet heel moeilijk?

    Wow, ik zou dat toch niet zomaar even aan iemand onprofessioneel toevertrouwen. :'D maar wel héél cool.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat is echt awesome! Seriously!
    Now I wanna see the tattoo. :Y)

    o k zou dat niet kunnen foto


    Ik ben zoals ik ben, vind je dat ik anders meot zijn dan heb je pech :p

    iPotter schreef:
    Wow, ik zou dat toch niet zomaar even aan iemand onprofessioneel toevertrouwen. :'D maar wel héél cool.

    Dat zou ik niet te hard zeggen. x3

    Dat is ook best wel stoer :3
    Me is feeling so damn bad


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Altair schreef:
    (...)
    Dat zou ik niet te hard zeggen. x3

    Wat? Onprofessioneel? xd Ik ging er eigenlijk gewoon van uit dat ze dat niet als beroep deed en zo. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Wow, ik zou dat toch niet zomaar even aan iemand onprofessioneel toevertrouwen. :'D maar wel héél cool.


    :c

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 20:28 ]

    Remains schreef:
    Dat is ook best wel stoer :3
    Me is feeling so damn bad


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Abominate schreef:
    (...)

    Hij is een professioneel tatoeëerder (cat)

    Oh sorry, dat wist ik dus niet. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Oh sorry, dat wist ik dus niet. (cat)


    Ik weet ook niet of het een hij of zij is :'o en nu verwar ik deze user dus met een andere denk ik. Mijn fout :'c

    iPotter schreef:
    Wow, ik zou dat toch niet zomaar even aan iemand onprofessioneel toevertrouwen. :'D maar wel héél cool.

    Haha, ik werk in een tattoo shop en volg een cursus waarmee ik al bijna klaar ben, but who needs the fucking course? Ik moet alleen nog leren hoe ik moet schaduwen, maar dat kan ik al. Met een 12-naald, gewoon de huid er een soort van afschrapen. En die vriendin van m'n ma is wel een pro. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oooooeh, cool!

    Awesome, en wolfen zijn awesome ;D

    & nu is het ook nog waardevol voor je mams want jij hebt hem gezet ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Colibre schreef:
    (...)
    Haha, ik werk in een tattoo shop en volg een cursus waarmee ik al bijna klaar ben, but who needs the fucking course? Ik moet alleen nog leren hoe ik moet schaduwen, maar dat kan ik al. Met een 12-naald, gewoon de huid er een soort van afschrapen. En die vriendin van m'n ma is wel een pro. 8D

    Dat klinkt heel eng..


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.