Voilaaaa
-
4 aug 2008 - 0:034 aug 2008 - 0:20
(...) Noooooo!! wil je niet naar Bill dan
Hihii, ja ik lief jullie zo hard!!ahh lief dat je liever bij ons bent x'D
4 aug 2008 - 0:20Whooehooww Kannik nog 1 mopje vertellen
WHAHAHA die is de beste x'D
Ookal intreseert het niemand
Een vrouwelijke professor aan de universiteit herinnert de studenten aan het feit dat ze de volgende dag tijdens het grote eindexamen geen enkel excuus van afwezigheid zal dulden. Enige uitzondering daarop is een zware verwonding, zeer ernstige ziekte of het plotse overlijden van een naast familielid. Op de eerste rij van het auditorium reageert Tom, de playboy onder de studenten: "En in geval van oververmoeidheid, mevrouw? Van bijvoorbeeld een uitputtende sexnacht?" Hilariteit alom. Wanneer de stilte eindelijk is weergekeerd, glimlachte de vrouwelijke professor eventjes naar de student, schudt lichtjes het hoofd en zegt hem: "Dan mag je met je andere hand schrijven."4 aug 2008 - 0:214 aug 2008 - 0:21mensjes!!
ik had net zo een erg probleem vamiddag een blikseminslag hier tot nu toe geen stroom dus nu pas weer PC ik was egt bang!!
was zo eng
dus heb veel gemist
foto's onthouden wat mensen vergeten
4 aug 2008 - 0:21(...) Hihii, ja ik lief jullie zo hard!!
Nee; je kon gewoon niet tegen mijn chantage <3Tanya is de beste.
4 aug 2008 - 0:21Damn de reacties spuiten in het rond
kijk ik ff weg zijn er al 2 rijen vol reacties
egt grappigdeath to the one at the end of the serenade.
4 aug 2008 - 0:214 aug 2008 - 0:214 aug 2008 - 0:21mensjes!!
ik had net zo een erg probleem vamiddag een blikseminslag hier tot nu toe geen stroom dus nu pas weer PC ik was egt bang!!
was zo eng
dus heb veel gemist
Haaaaaaaaay back <33 Piet <33Tanya is de beste.
4 aug 2008 - 0:224 aug 2008 - 0:22mensjes!!
zo ergik had net zo een erg probleem vamiddag een blikseminslag hier tot nu toe geen stroom dus nu pas weer PC ik was egt bang!!
was zo eng
dus heb veel gemist
haaayyy trouwens^^
4 aug 2008 - 0:22Noouuh
ik ga tot 3u opblijven
ow dus vandaag moeten jullie om 3u PM een minuutje stilhouden voor de gepeste TH-fans
amen(A)death to the one at the end of the serenade.
4 aug 2008 - 0:22Damn de reacties spuiten in het rond
kijk ik ff weg zijn er al 2 rijen vol reacties
egt grappig
We zijn nu eenmaal snel :')Tanya is de beste.
4 aug 2008 - 0:224 aug 2008 - 0:22