• Sorry voor een zeikverhaal, maar de meeste slapen en is dit het enige waar ik het kwijt kan :x

    Naja, mijn vader heeft dus een NLP cursus betaald, voor, wat zal het zijn, 3000 euro? Volgens mij snapt hij geen hol van die hele cursus en wat hij daar leert, weet m'n moeder allang en leer ik dat dus onbewust van haar.
    Maar, nu is het contact tussen mij en mijn vader is al kut.
    Hij is de hele week al vanaf de ochtend tot en met de avond weg, omdat hij naar die kutcursus moet.
    Nou ben ik vandaag met m'n moeder en oma naar Utrecht gegaan om te shoppen, niks mis mee, was gezellig.
    Mijn vader zou met zijn medecurcisten uit eten gaan en pas rond 10 uur thuis zijn, wat doet hij vervolgens? Hij komt dik twee uur later thuis. Ik zit rustig film te kijken, komt mn vader binnen om te vragen hoe het was. Nou oke, ik gaf antwoord, ja was wel leuk. Ieder gaat weer zijn eigen gangetje.
    Dan een half uurtje later komt hij weer naar boven denderen om me een nachtkus te geven. Ik vind een nachtkus ongelovelijk irritant en heb dat dus op een normale en rustige manier gezegd. Gaat hij boos worden dat ik daar nooit te oud voor ben (omdat ik ook zei dat ik daar te oud voor ben). Kwam er een hele ruzie uit, wat er nu even niet toe doet.
    Maar het komt erop neer dat mijn vader niet geloofd in mij en hij denkt dat ik later nergens zou komen.
    Hij zei letterlijk:
    "Ik twijfel of jij later nog ergens zou komen."
    Dat doet dus verschrikkelijk veel pijn, dus ik heb mn middelvinger naar hem toe opgestoken. En daarna kon ik naar mn moeder toe en hoef ik nooit meer terug te komen.
    Hij zei: "Leuk, nog een kamer voor mezelf."
    Het contact met mn familie van mn vaders kant is al bijna verwaterd. Met mijn mierenneukers opa en oma heb ik al geen contact meer, die met mijn vader zal uiteindelijk ook verwateren en met de rest praat ik nooit.

    Sorry voor mijn zeiktopic, maar ik moest het kwijt.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ahhh mijn contact met me pa is ook niet zo denderend.. geen ruzie dat niet [dat durf ik niet aan D;]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -hugs- die kutvaders ook altijd

    njah, de mijne was hetzelfde, alleen dan met drank enz. en na een stomme ruzie was ik het afgetrapt, en heb daar geen voet meer binnengezet sindsdien.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je kunt overal komen, zolang je je nergens maar wat van aantrekt. In plaats van het pijn te laten doen bij wat je vader tegen je zei, moet je jezelf juist bewijzen door volledig onafhankelijk van hem te leven. Dat het contact verwaterd is erg, maar het is niet aan jou om het constant goed proberen te maken, hij is de vader.

    sage schreef:
    Je kunt overal komen, zolang je je nergens maar wat van aantrekt. In plaats van het pijn te laten doen bij wat je vader tegen je zei, moet je jezelf juist bewijzen door volledig onafhankelijk van hem te leven. Dat het contact verwaterd is erg, maar het is niet aan jou om het constant goed proberen te maken, hij is de vader.

    Pijn doet het altijd. Maar ik ga bewijzen dat ik hem niet nodig heb, dat ik zonder hem wel goed in het leven terecht kom.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vaders zijn kut :(

    En dat er niks terecht van je zou komen is gewoon een kutopmerking van hem. Wil wedden dathet tegenovergestelde waar is :Y) Je toont al onafhankelijkheid van hem, en onafhankelijk zijn is een van de grote voorwaarden om iets te bereiken, want dat gaat moeilijk als je aan iemand anders hangt. En dat doe je niet :D Denk ik.

    I suck at motivational speeches

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 1:12 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    Vaders zijn kut :(

    En dat er niks terecht van je zou komen is gewoon een kutopmerking van hem. Wil wedden dathet tegenovergestelde waar is :Y) Je toont al onafhankelijkheid van hem, en onafhankelijk zijn is een van de grote voorwaarden om iets te bereiken, want dat gaat moeilijk als je aan iemand anders hangt. En dat doe je niet :D Denk ik.

    I suck at motivational speeches

    Hm, nee, ik doe ook dingen liever in m'n eentje dan in een groep Daarom ben ik ook zo ongeveer met weinig vrienden opgegroeit
    En je motivatiedingetje vond ik wel grappig hoor, het werkt wel ;p


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Hm, nee, ik doe ook dingen liever in m'n eentje dan in een groep Daarom ben ik ook zo ongeveer met weinig vrienden opgegroeit
    En je motivatiedingetje vond ik wel grappig hoor, het werkt wel ;p


    Zo ben ik ook. Heb daar ook altijd ruzie over met mijn vader, want hij vindt t maar niks dat ik geen twintig vrienden (weet dat het niet veel is, maar meer kan ik me echt niet voorstellen, laat me! xD) heb en iedere vrijdagavond in de kroeg zit te zuipen. Vind er niks mis mee, leven is te awesome om te delen zolang je er zelf blij mee bent. Een persoon op wie ik kan steunen als het nodig is is eigenlijk alles wat ik nodig heb.

    Yay :D Ben er goed in als ik mensen ken, nog nooit geprobeerd bij mensen die ik niet ken xD


    quidquid excusatio prandium pro

    sage schreef:
    Je kunt overal komen, zolang je je nergens maar wat van aantrekt. In plaats van het pijn te laten doen bij wat je vader tegen je zei, moet je jezelf juist bewijzen door volledig onafhankelijk van hem te leven. Dat het contact verwaterd is erg, maar het is niet aan jou om het constant goed proberen te maken, hij is de vader.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.