• Dus niet

    Maar vandaag wel :D

    Ik hoefde maar 3 uurtjes naar school en de rest had ik uitval,anders moest ik tot half 4 naar school nu was ik al om kwart voor 11 uit!!! :D

    Ik zag dat er een paar mensen online zijn en ik vroeg me af : hebben jullie ook uitval?of zijn jullie ziek of wat???


    doeii

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik hat maar een uur:P was wel een pw maar was egt supper makelijk was al om 9:15 uit(Y)(lol)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Jij geluk hebber xD ik zit nu bij nederlands XD

    naja je ziet als dat ik heel erg oplet op dit moment :P

    het kortste wat ik ooit naar school moet was om 10 over 12 daar zijn en dan om 1 uur weer klaar zijn :)


    You can never wear to much black

    Jij geluk hebber xD ik zit nu bij nederlands XD

    naja je ziet als dat ik heel erg oplet op dit moment :P

    het kortste wat ik ooit naar school moet was om 10 over 12 daar zijn en dan om 1 uur weer klaar zijn :)


    xD nerderlands suckt,ik had een 5 !!

    boeiend xD

    en die vrouw van NE haat ik echt,ze gaat me bedrijgen met de strafklas en schorzen O.o

    maar wel opletten he..want jij mag geen 5 halen is slecht voor je toekomst(jahjah ik ben wel slim ;))


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik hat maar een uur:P was wel een pw maar was egt supper makelijk was al om 9:15 uit(Y)(lol)


    was je toen al op Q?vanaf 9:15?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik was gister ziek,dus ben ik nu hier voor de zekerheid enzo.Maar t'gaat al weer!(hoera)


    Be yourself^^

    Ik was gister ziek,dus ben ik nu hier voor de zekerheid enzo.Maar t'gaat al weer!(hoera)


    mooi zo :D ik was maandag ziek naar huis en ik was gister ook spontaan ziek ;)

    ik verveel me...wat zijn jullie aan het doen?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ben nogal ziek, zwak en misselijk (Lees: Brak&Kater).
    Tsjah, dat krijg je als je ontbijt met bier en chips >< En te weinig slaap enz ....
    't Was hèvig, minse. Hèvig.


    Bored.

    Ik ben nogal ziek, zwak en misselijk (Lees: Brak&Kater).
    Tsjah, dat krijg je als je ontbijt met bier en chips >< En te weinig slaap enz ....
    't Was hèvig, minse. Hèvig.

    Ook een voedend ontbijt. [/sarcasme]

    Ja, ik ben nu ook uit! Was om 10 over 12 klaar, UITVAL... had ook maar 3 uurtjes, want het eerste uur had ik ook vrij :P


    --

    Ja, ik ben nu ook uit! Was om 10 over 12 klaar, UITVAL... had ook maar 3 uurtjes, want het eerste uur had ik ook vrij :P


    stoerrr(cool)

    en wat ben jij nu aan het doen ? (baby)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    Ook een voedend ontbijt. [/sarcasme]

    Inderdaad >< Maar goed, ik heb dus zo ongeveer het hele weekend doorgezopen op de kosten van Prins Carnaval. Niets mis mee, toch?


    Bored.

    (...)
    Inderdaad >< Maar goed, ik heb dus zo ongeveer het hele weekend doorgezopen op de kosten van Prins Carnaval. Niets mis mee, toch?


    nee,zou ik ook doen hoor :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    was je toen al op Q?vanaf 9:15?

    nee vanaf 10 uur ben eerst naar de stad geweest


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    nee vanaf 10 uur ben eerst naar de stad geweest


    okii^^ en wat ben jij nu aan het doen??

    ik vraag het aan iedereen omdat ik me kapot verveel =,=


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    Inderdaad >< Maar goed, ik heb dus zo ongeveer het hele weekend doorgezopen op de kosten van Prins Carnaval. Niets mis mee, toch?

    Is helemaal niets mis mee. [/zou het ook doen]