• Ik heb het helemaal gehad met mijn vader. Hij toont nooit liefde ten opzichte van mij. En daar ben ik aangewend, maar toch doet het pijn. Net hadden mijn ouders ruzie over mij. Ook daar ben ik aan gewend. Mijn moeder neemt het altijd voor me op, omdat het gewoon niet mijn fout is. Maar dit keer zei mijn moeder 'Dan had je nooit aan kinderen moeten beginnen.' Zijn reactie brak mijn hart 'Had ik inderdaad nooit moeten doen, en ik heb er spijt van.' Toen ben ik naar boven gerend. Ik ben van plan nooit meer een woord tegen hem te zeggen.

    Dat moest ik even kwijt. Aangezien al mijn vrienden carnaval aan het vieren zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    *hugs*

    Dat is gewoon erg >_<
    Hij probeert gewoon mensen de schult te geven omdat hij zich er voor schaamt hoe veel dingen hij fout doet, en gooit de schuld bij andere neer >_>

    Sterkte!


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    Wat erg voor je.


    You can run but not hide

    Ik vind dat echt klote voor je...
    Ik zou het niet erg vinden als mijn ouders me Haatte, want ik haat hun ook, maar jij geeft toch duidelijk wel om hem.


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD

    Dat is echt rot voor je, en als ik jou was geweest had ik hem ook gewoon doodgenegeert. Gelukkig heb je je moeder achter je staan. Sterkte. x


    it's so empty living behind these castle walls

    ik zou hem inderdaaad nooit meer 1 blik waardig gunnen
    of met hem praten
    wat un naaaier.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.