• Ik heb het helemaal gehad met mijn vader. Hij toont nooit liefde ten opzichte van mij. En daar ben ik aangewend, maar toch doet het pijn. Net hadden mijn ouders ruzie over mij. Ook daar ben ik aan gewend. Mijn moeder neemt het altijd voor me op, omdat het gewoon niet mijn fout is. Maar dit keer zei mijn moeder 'Dan had je nooit aan kinderen moeten beginnen.' Zijn reactie brak mijn hart 'Had ik inderdaad nooit moeten doen, en ik heb er spijt van.' Toen ben ik naar boven gerend. Ik ben van plan nooit meer een woord tegen hem te zeggen.

    Dat moest ik even kwijt. Aangezien al mijn vrienden carnaval aan het vieren zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jesus :S

    wat een klootzak is je vader dan :O
    sorry hoor, maar volgens mij zit er dan een draadje los?
    Anyways, i feel sorry for you girl
    Sterkte <333


    I solemny swear i am up to no good

    Wauw, dat is echt erg.
    Maar, misschien zei hij het gewoon omdat hij boos was? Dan nog zeg je zo'n dingen niet, maar ik hoop voor jou dat hij het niet meende!


    Never run out of reasons to smile...

    Misschien moet je eens rustig met hem praten? En vragen wat er dwars zit ? Want door hem alleen te negeren ga je je er niet beter door voelen. Ja, ik snap dat je boos bent op je papa maar vraag waarom hij dat zei tegen je mama ?
    Sterkte (flower)


    I found myself in Wonderland.

    oh nee , das verschrikkelijk ;o
    sterkte <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jeetje, dat is zo vreselijk lullig en emotieloos van je vader! Sterkte meid!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Jeetje, dat is zo vreselijk lullig en emotieloos van je vader! Sterkte meid!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    En ik vind jouw vader trouwens echt een vreselijke vent hoe hij jouw behandelt, eigenlijk is dat ook een vorm van mishandeling.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wow, heftig dat je vader je zo behandeld
    Sterkte (flower)

    Decoy schreef:
    Jeetje, dat is zo vreselijk lullig en emotieloos van je vader! Sterkte meid!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Das gewoon wreed =o
    Sterkte(K)

    Wat een k*t vader heb je dan..sorry maar ik zou ook nooit meer wat tegen hem zeggen.


    ailoveejoee.

    Dat is echt gewoon gemeen van je pa. o.o

    Dat zei mijn pa twee jaar geleden ook eens tegen me en toen ben ik dat tegen maar tegen mijn oma gaan zeggen en toen zij weer eens langskwam zei ze gewoon tegen mijn vader 'Ik had gehoopt dat je nooit geboren was. Grootste vergissing van mijn leven' En toen heeft hij dat nooit meer tegen of zelfs maar over me durfen zeggen. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 16:50 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    *knuffelt jou*

    Dat is de ergste opmerking om te horen van je ouders. Ik vind dat je volkomen gelijk hebt om nooit meer met hem te spreken1


    Life is hard and then we die

    Arme jij!!
    Ik zou er echt alles aan doe n om je nu te troosten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Misschien was hij gewoon erg overstuur en dacht hij niet na bij wat hij zei, maar dan nog, zelfs als je boos was zou je het niet moeten doen. Wist hij dat je luisterde? Misschien wou hij dat helemaal niet zeggen als jij erbij was.


    All was well.