• Ik heb het helemaal gehad met mijn vader. Hij toont nooit liefde ten opzichte van mij. En daar ben ik aangewend, maar toch doet het pijn. Net hadden mijn ouders ruzie over mij. Ook daar ben ik aan gewend. Mijn moeder neemt het altijd voor me op, omdat het gewoon niet mijn fout is. Maar dit keer zei mijn moeder 'Dan had je nooit aan kinderen moeten beginnen.' Zijn reactie brak mijn hart 'Had ik inderdaad nooit moeten doen, en ik heb er spijt van.' Toen ben ik naar boven gerend. Ik ben van plan nooit meer een woord tegen hem te zeggen.

Dat moest ik even kwijt. Aangezien al mijn vrienden carnaval aan het vieren zijn.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

das echt gemeen
    Sterkte (F)

Vampire Heart.

Dit is erg, heel erg. Dan zou het denk ik beter zijn geweest dat je ouders scheidden toen je nog veel jonger was, in plaats van deze ellende aan te horen. Ik kan weinig dingen verzinnen die zo veel zeer doen dan deze woorden door je eigen ouder.

No growth of the heart is ever a waste

Zulke mensen kan ik soms wel wurgen ;x

your eyes are like stars in the night.

Decoy schreef:
    Jeetje, dat is zo vreselijk lullig en emotieloos van je vader! Sterkte meid!

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Dat is echt verschrikkelijk. ):
    Heel veek sterkte, meis! <3

Probeer als nog een glimlach op te zetten. Vroeg of laat zal het écht goed gaan komen. Geloof daar maar in! ;)
    En er zullen altijd mensen zijn die écht om je geven. Mensen die van je houden & aan je denken. Vergeet dat alsjblieft nooit, & alles zal goed komen.

& als het te veel voor je wordt, mag je ook altijd met mij praten hea.;)

Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

Dat zeggen mijn ouders ook altijd. En daarna proberen ze het goed te maken met, jaaaa we bedoelden het niet zo, we zijn blij met je. Maar dan loop ik gewoon weg.

neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

Ik snap hoe jij je voelt! mijn papa moet helaas ook niet veel van zijn kinderen hebben, en dat heeft hij al duidelijk een aantal keren laten blijken. Maar soms is hij ook echt super vriendlijk!:/

Get outta my head!

oooh nee zo erg voor jou
    hopelijk komt het nog goed
    in ieder geval
    veel sterkte

Change, the only good thing in this world.

Zoiets zeg je gewoon niet. Kan me geen reet schelen hoe kwaad hij was, dit is echt erg voor je. ô.0
    Veel sterkte iig. <3

None but ourselves can free our minds.

Wat een hoerevent. ;x

blame the bully.

Decoy schreef:
    Jeetje, dat is zo vreselijk lullig en emotieloos van je vader! Sterkte meid!

Dat is verschrikkelijk van je vader..

Ik heb ook altijd ruzie met mijn ouders. Dan roep ik "Ik haat je" ofzo. Niet dat ik ze echt haat.
    Er worden tijdens ruzies vaker dingen gezegt die helemaal niet gemeend worden. Ik heb ook een vriendin en die was ook heel erg gekwetst, want haar ouders zeiden dat ze "een ongelukje" was, en dat ze nooit de bedoeling was, enzo. Dat zeg je niet tegen een kind, maar ik weet zeker dat ze dat niet meenden, dat ze echt wel om haar geven. Ik weet zeker dat dat bij jou ook het geval is.

OMFG
    das echt erg -hug-
    ik hoop voor je dat hij het niet meende
    ik weet dat het heel veel pijn kan doen dat je vader zoiets zegt

Heb medelijde met je :X
    (H)(K)(H) sterkte (K)

Never let anyone tell you that you can`t do something

Je staat echt volledig in je recht om hem te negeren, wát een harteloze opmerking.
    Ik wens je echt geweldig veel sterkte, -geeft jou een heeeeeele dikke knuffel.-

[ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 19:38 ]

Save me with your love tonight.