• Beau, Melissa, Lysanne, Rose & Ik, gingen naar de MacDonalds.(krul)
    En toen werd ik een beetje hyper en melig, en dan telkens als zo'n schatig negerjongetje langsliep, ik zo; 'aaaach'
    Maaroke, ik dwaal af.
    Ik ging dus ik zon speelding, voor 6jarige kinderen?
    En dan moest ik klimmen, en toen zat ik vast, haha.
    En Rose&Beau me zo uitlachen, ik ging helemaal stuk daar.
    En iedereen me aanstaren, en toen ging m'n ballon ook nogeens kapot. :Y)

    Vroeger zat m'n vriend daar eens vast, en toen spuugde ik perongelijk m'n ijs uit, door het lachen. x3.

    Hebben jullie ook welleens zoiets scheefs megemaakt?
    En wat dan? Ik wil even lachen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik zit jou nu gewoon keihard uit te lachen :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    HAHA ik zat daar ook een x in vast omdat ik van een werknemer-vriend van me- daarin moest zitten en hij wou me neit redden ;x


    We can only learn to love by loving.

    Thingies schreef:
    Ik zit jou nu gewoon keihard uit te lachen :Y)


    Dankje, dat waardeer ik. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Als ik er aan terug denk lig ik echt helemaal plat XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wahahha lol :'D


    You can run but not hide

    Ik zat vast in zo'n heeeel klein geultje. Ik kwam er niet meer uit, omdat het zo glad was XD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Haha. Dat komt me bekend voor, alleen dat was een vriendin van me, die in de glijbaan van dat ding bij de MacDonalds bleef hangen. Ik heb me kapot gelachen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb slechte herineringen aan die speel dingen :'D toen ik kleinwas rende ik daar een keer naar toe maar toen gleed ik kei har dop mijn bek :'D Mijn hele knieën lagen open... deed bestwel pijn eigelijk xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Oh, er was hier ooit zo'n speeldag die eigenlijk voor kleine kinderen was, maar omdat je er gratis hotdogs & ijs kon halen was ik er met een paar vrienden heengegaan, en toen gingen we in het luchtkasteel en toen viel ik en toen kwam ik niet meer overeind, en ik ging aan een paar van die kleutertjes vragen of ze me wilden helpen en toen kwam er zo'n vent die helemaal kwaad werd en ons wegstuurde, maar ik kwam dus maar niet overeind. Uiteindelijk ben ik er met mijn geweldige techniek afgerold en toen was mijn prachtige witte broek naar de knoppen. Einde. :Y)


    sic itur ad astra

    Ik kreeg altijd last van claustrofobie -ofz- als ik in die dingen zat ;x


    when words fail, music speaks.

    Thingies schreef:
    Ik zit jou nu gewoon keihard uit te lachen :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Thingies schreef:
    Ik zit jou nu gewoon keihard uit te lachen :Y)


    your eyes are like stars in the night.