• Ik heb vandaag gewoon tot 14.15 uitgeslapen. En dan nog werd ik mijn bed uitgetrapt door mijn moeder, anders had ik waarschijnlijk nog de hele dag in mijn nest gelegen :Y)

    Tot hoelaat slapen jullie uit in het weekend?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben van morgen wakker gesmst door een goede vriend van me _O_
    Anders slaap ik tot 12 of 11u


    I found myself in Wonderland.

    Hangt er vanaf hoelaat ik naar bed ga. Als ik rond 12 uur naar bed ga, sta ik al om half negen op. Maar om half twee, twee uur sta ik pas rond twaal uur op. (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    In 't weekend slaap ik tot een uur of 12, als ik mijn wekker niet aanzet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben een professionele uitslaper.
    Ik lig wanneer het kan nog om 14:00 in bed. Maar laatste tijd is het tussen 12:00 á 13:00 omdat ik geen ritme heb en wallen, lolol. En dan denk ik 'Sem, je moet opstaan' en dan komt mijn andere Sem-zijnde 'Nee, ik blijf liggen'.

    D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik moet om zaterdag meestal nog vroeger beginnen dan doordeweeks. Om zeven uur moet ik dan beginnen. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    op zaterdag moet ik om 6:45 me bed uit voor stage maar dat gaat veranderen en op zondag gewoon de hele dag blijf ik dan liggen omdat ik de ziekte van pfeiffer heb maar uitslapen heeft vaak geen zin me pa stofzuigt altijd om half 9 ¬¬'

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 18:17 ]

    Ik moest er om half 8 uit :'D


    You can run but not hide

    ik moest vandaag om 8 uur opstaan en morgen om kwart voor 9, uitslapen zit er dus niet in :]


    T O K I O H O T E L < 3

    meestal 9 uur omdat ik dan naar de manege ga :')
    maar als ik een keer niet ga half 12 dan zet ik mn wekkeer anders zou ik om 2 uur wakker worden >< maar dan heb ik de helft van de dag gemist xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    op zaterdag meestal half 11, want dan moet ik om 12 uur werken.. en op zondag ligt het eraan hoe laat ik naar bed ga (: want ik zet geen wekker.. en de ene keer ben ik om 11 uur al wakker en de andere keer pas om half 2 fzoo


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Half 3 ongeveer ._.


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    10:15, me vriend smste me wakker ;$


    "Don't look back, you're not going that way."

    zo lang mogelijk :Y)

    Dat ligt eraan. Als ik met m'n vriendje ben, 'slaap' ik uit tot half 1. Anders ben ik er al om half 11 uit.


    Life is hard and then we die

    Van vrijdag op zaterdag tot 10 uur ofzo, hangt ervan af hoe moe ik ben.
    Van zaterdag op zondag tot een uur of 11/12, omdat ik op zaterdagavond meestal uitga.


    I clicked my heels and wished for you.