• Gisteravond was het carnavalsbal van mijn school. Ik ging niet want ik vind dat kut. Maar ik kreeg net dus een samenvatting van mijn beste vriendin.
    En nu blijkt dat een andere vriendin van ons al om 10 uur kotsend naar huis was gegaan en ik vermoed dat ze toen al kutzat was, want ze had al flink wat gedronken (cat)
    Arme zij en arm vriendje.

    Gebeurt dat bij jullie ook wel eens dat iemand al bijna meteen kutzat is? En dan kotsend naar huis gaat.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb wel mensen zijn kotsen door een trip door de combinatie alcohol en ghb (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ga nooit uit want dat kan hier bijna niet en als ik dan wel ga weet ik zeker dat ik al die stomme kinders van de basisschool tegen kom en dat wil ik niet :]
    ik zit liever op de bank een leuk tv programma te kijken of op Quizlet :]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja, altijd wat jongens uit mijn klas die zo stoned en zat zijn dat ze niets meer weten en wat 1e klassers.


    We can only learn to love by loving.

    Ik was een keer echt lam op een feest waar we geen alcohol mochten. Maar vriendinnen en ik hadden vanalles binnengesmokkeld. Dus ik was wel stevig de lul. :]
    Maar gelúkkig ging ik die avond met vriendinnen weer bij een andere vriendin slapen, dus merkte mijn moeder het niet. (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    DARKxMIRROR schreef:
    ik ga nooit uit want dat kan hier bijna niet en als ik dan wel ga weet ik zeker dat ik al die stomme kinders van de basisschool tegen kom en dat wil ik niet :]
    ik zit liever op de bank een leuk tv programma te kijken of op Quizlet :]


    Dat had ik zo ook kunnen zeggen :O
    Kun je gedachten lezen x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik was er nog niet eens om 10:00 en dan was zij al zat? :')
    Classy. :Y)


    All was well.

    Magnifique schreef:
    Ik was er nog niet eens om 10:00 en dan was zij al zat? :')
    Classy. :Y)

    De deuren waren open van 8 tot half 9 en ze gingen vantevoren indrinken (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat had ik zo ook kunnen zeggen
    Kun je gedachten lezen x')

    ghehe (krul)
    was het maar waar :]


    T O K I O H O T E L < 3

    DARKxMIRROR schreef:
    (...)
    ghehe (krul)
    was het maar waar :]


    Mss werkt het alleen maar bij mij :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nou, ik heb gister een kroegentocht gehouden maar het enige dat ik bestelde was een wodka red (voor een jongen die we dronken wilden voeren) en een fanta :']
    Dus ik in elk geval niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    FieDeGeest schreef:
    Mss werkt het alleen maar bij mij :X

    tjah, dat kan ook nog (AA)


    T O K I O H O T E L < 3

    Bij ons heeft gelukkig nog nooit iemand moeten kotsen, maar dat komt ook omdat mijn vriendinnen wel heeeel erg overdreven braaf zijn..

    En al lijkt dat fijn dat is het meestal niet..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Nóg niet meegemaakt, maar ik weet zeker, dat ik dat later ook heb. o.o


    Smiling but close to tears.

    Ikzelf ben nog nooit dronken geweest een vriendin van mij wel,maar ik was eerder naar huis gegaan dus ik was er niet bij.

    Crush schreef:
    Nóg niet meegemaakt, maar ik weet zeker, dat ik dat later ook heb. o.o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.