• Ja die van mij was zo rot, niet normaal. Dus nu heb ik eindelijk een nieuwe. Ben weer terug gegaan naar de nokia omdat ik daar eigenlijk toch wel het meest tevreden over ben!

    Hier issie dan..
    Tadaaa

    Wat voor telefoon hebben jullie?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 13:50 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    @Blondiepants Oe die ziet er wel vet uit, maar daar kan ik niet mee omgaan met zo'n toetsenbord, hahah. En ook niet met touchscreen :'DD. Doe mij maar een normale (nerd).

    Ik kwam er gister avond trouwens achter dat als ik de telefoon link met de computer dat ik mijn smsjes enzo kan ontvangen als emails en dat ik ook van de computer af smsjes kan versturen, dat vond ik eigenlijk wel vet hip :Y).


    Maar in Nederland is de gsm die ik heb met een qwertytoetsenbord te verkrijgen, misschien is dat handiger ? En er zit geen touchscreen op en ik kan trouwens ook niet echt overweg met touchscreen, ik erger mij daar dood aan (A).
    En dat is vetcool, zullen we ruilen van gsm ? Ik wil ook via de pc smsjes kunnen ontvangen enzo !


    -

    Ik heb nu al bijna 3 jaar een Motorola. :3


    hoi, jij bent leuk.

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Maar in Nederland is de gsm die ik heb met een qwertytoetsenbord te verkrijgen, misschien is dat handiger ? En er zit geen touchscreen op en ik kan trouwens ook niet echt overweg met touchscreen, ik erger mij daar dood aan (A).
    En dat is vetcool, zullen we ruilen van gsm ? Ik wil ook via de pc smsjes kunnen ontvangen enzo !
    Hahah nee, ik kan niet met zo'n toetsenbord ding overweg. Best erg. Ik kan alleen met een normale nokia overweg -loser-. Ja ik vond dat eigenlijk wel vet strak ja, alleen moest ik er eerst achter komen waar al die rare geluiden gisteravond van de computer vandaan kwamen -bleken het inkomende smsjes te zijn :Y)-


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Hahah nee, ik kan niet met zo'n toetsenbord ding overweg. Best erg. Ik kan alleen met een normale nokia overweg -loser-. Ja ik vond dat eigenlijk wel vet strak ja, alleen moest ik er eerst achter komen waar al die rare geluiden gisteravond van de computer vandaan kwamen -bleken het inkomende smsjes te zijn :Y)-


    Het is een kwestie van gewoonte ? Ik kon er in het begin ook niet mee overweg ;p
    En je bent geen loser hoor ! Er zijn zóveel dingen die ik niet kan ^^
    En krijg jij ook smsjes op je computer als je gsm niet aangesloten is ?


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Het is een kwestie van gewoonte ? Ik kon er in het begin ook niet mee overweg ;p
    En je bent geen loser hoor ! Er zijn zóveel dingen die ik niet kan ^^
    En krijg jij ook smsjes op je computer als je gsm niet aangesloten is ?
    Uhm jawel ik moet wel bluedinges aan hebben staan. Maar op een gegeven moment lag hij boven en ontving de computer nog steeds. Dus het bereik is wel heel erg ver :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb een roze samsung star xD

    echt mooie telefoon(cool)
    ik wil er ook wel zo een hebben

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 14:55 ]


    Crocky : )

    Oeh, wel een hippe phone. (cat) Ik heb de LG KS360.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Uhm jawel ik moet wel bluedinges aan hebben staan. Maar op een gegeven moment lag hij boven en ontving de computer nog steeds. Dus het bereik is wel heel erg ver :'DD


    Zalig !
    Mijn gsm kan enkel..wat elke andere gsm kan? ;p
    Dus ik zeg: ruilen ! ^^


    -

    Samsung C3050.

    Samsung star snow white.


    when words fail, music speaks.

    Samsung Star Roze!

    vetjes :Y)
    Ik heb een roze Sony Ericsson T303 :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Leuk!
    Ik heb Nokia N97


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ooew, nice nice ^^
    Een inmiddels heel vaak gevallen Sony Ericsson Walkman Phone W6601 Rose Red x]
    Ik wil zo graag de LG Lollipop, die lichtjes op de voorkant kun je zelf maken en dan ook laten bewegen en het menu is te schattig :3... Zoooo jammer dat ze tot nu toe alleen in Oost Azië verkrijgbaar zijn =,='

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 17:33 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo